• پربازدیدترین گوشی‌های هفته در فضای مجازی کدام‌ها بودند؟

    gsmarena_002

    یک هفته دیگر نیز گذشت و بازدید ترین گوشی های هوشمند این هفته نیز مشخص شدند. این هفته شاهد اتفاقات بعضا عجیبی بودیم که پیش بینی نمی شدند. اما مطابق انتظار و هر هفته، باز هم این کمپانی سامسونگ بود که بیشتر جدول را در اختیار داشت. اما نتوانست به مانند هفته های گذشته صدر جدول را حفظ کند و این بار به دست یک کمپانی نه چندان نام آشنا افتاده است. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه مطلب همراه باشید.

    در رتبه اول ، گوشی هوشمند شیائومی می نوت ۳ قرار دارد . این گوشی هوشمند که مدتی است که خود را در رتبه های نخست بازدید ترین گوشی های هوشمند هفته می بیند، این هفته صدر نشین شد. این گوشی هوشمند توانست صعود دو پله ای را تجربه کند و از جایگاه سوم به صدر جدول رسید.

    اما در رتبه دوم جدول، تغییری مشاهده نمی شود و به مانند هفته قبل، سامسونگ گلکسی جی ۷ قرار دارد. این گوشی هفته قبل را نیز در همین جایگاه به پایان رسانده بود و این هفته نیز دوم است. پس این جی ۷ نیز یکی دیگر از گوشی های سری گلکسی جی قرار دارد.

    این گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی جی ۳ محصول سال ۲۰۱۶ میلادی می باشد. محصول سامسونگ که هفته گذشته را در جایگاه اول به پایان رسانده بود، این هفته به رتبه سوم نزول کرده است. البته این اتفاق قابل پیش بینی بود.

    در رتبه بعدی نیز سامسونگ گلکسی جی ۵ جای دارد که سومین گوشی از سری گلکسی جی در جدول محبوب ترین گوشی های هفته قرار دارد. این اسمارت فون هفته قبل نیز چهارم بود این بار نیز در همان جایگاه کار خود را به پایان رساند.

    اما در جایگاه پنجم، سامسونگ گلکسی اس ۷ دیده می شود. نکته جالب اینجاست که این گوشی نیز در هفته قبل پنجم بود و باز هم در همان جایگاه هفته را به پایان رساند. پرچم دار سامسونگ چندین هفته است که در رتبه های نخست قرار دارد.

    در رتبه ششم نیز تغییری دیده نمی شود. شیائومی می ۵ یک هفته دیگر را نیز در جایگاه ششم به پایان رسانده است که داشتن دو گوشی هوشمند در میان ۱۰ اسمارت فون محبوب هفته، برای شیائومی یک نقطه عطف محسوب می شود.

    اما باز هم به سری سامسونگ گلکسی جی رسیدیم. این بار سامسونگ گلکسی جی ۷ است که در جایگاه هفتم خود نمایی می کند. مدل اصلی این گوشی دوم است و مدل ۲۰۱۶ آن از جایگاه نهم به رتبه هفتم رسیده است.

    اما رتبه هشتم، باز هم سامسونگ است که این رتبه را در اختیار دارد. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ اج با نزول یک پله ای، از رتبه هفتم به جایگاه هشتمی رسید و به این رتبه بسنده کرد.

    سامسونگ گلکسی اس ۷ اج آخرین گوشی سامسونگ بود که توانست در میان ۱۰ گوشی برتر جای گیرد. زیرا رتبه نهمی در اختیار لنوو و گوشی هوشمند وایب کی ۴ نوت قرار دارد. این گوشی هوشمند هفته قبل را در جایگاه دهم به پایان برده بود.

    و در نهایت جایگاه دهم به یکی از گوشی های نسبتا قدیمی اپل می رسد. اپل آیفون ۵ اس توانست پس از مدت ها خود را به تاپ تن برساند و این هفته را در جایگاه دهم به پایان رساند.

    گفتنی است در مجموع ۶ گوشی از ۱۰ گوشی پربازدید هفته در فضای مجازی؛ در اختیار کمپانی سامسونگ قرار داشت.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.