• زد تی ای نوبیا ایکس ۸ رونمایی شد

    zte-star-2-1

    امروز از گوشی زد تی ای نوبیا ایکس ۸ روز نمایی شد. اکنون جزییاتی منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند جدید ساخته زد تی ای، در سه مدل مختلف توسط خرده فروشی ها عرضه خواهد شد. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    مدل اول که مدل Entry model نام دارد، دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود. حافظه رم آن ۳ گیگابایت اعلام شده است و دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت می باشد.
    مدل دوم Mid Model نام دارد. این مدل از زد تی ای نوبیا ایکس ۸ شباهت های زیادی با مدل Entry model دارد. پردازنده هر دوی آن ها اسپندراگون ۸۲۰ است. ضمن اینکه این مدل در دو نسخه ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. ضمن اینکه حافظه رم آن ۴ گیگابایت خواهد بود. همچنین رزولوشن صفحه نمایش آن نیز کیو اچ دی (۲K) عنوان شده است.

    همانگونه که در تصویر قابل مشاهده است، گوشی اچ تی سی ۸۳۰ از نظر طراحی کاملا مشابه با نسل قبلی گوشی های سری دسایر است و شباهت ظاهری بسیاری به آن ها دارد. این گوشی احتمالا به سنت سری اچ تی سی دسایر وفادار خواهد بود و در رنگ بندی های مختلف عرضه خواهد شد.

    مدل بعدی گوشی زد تی ای نوبیا ایکس ۸، Flagship نام گذاری شده است. کمپانی چینی زد تی ای برای گوشی هوشمند جدید خود پردازنده اسپندراگون ۸۲۳ را در نظر گرفته است. آن ها همچنین اعلام کرده اند که حافظه رم این نسخه ۶ گیگابایت خواهد بود. این مدل نیز در دو نسخه عرضه می شود. نسخه اول دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود و مدل دیگر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. به مانند Mid model این نسخه نیز صحه نمایشی کیو اچ دی (۲k) دارا می باشدو.

    هر سه این مدل ها و نسخه های آن ها، دارای صفحه نمایشی ۶٫۴۴ اینچی خواهند بود که رزولوشن آن ها بسته به مدل های مختلف متفاوت است. هنوز مشخص نشده است که زد تی ای نوبیا ایکس ۸ در چه تاریخی روانه بازار خواهد شد؛ اما با توجه به اینکه این گوشی پرچم دار زد تی ای است، احتمالا در انتهای سال جاری میلادی، ۲۰۱۶، شاهد عرضه آن خواهیم بود.

    Nubia X8 leaked promo images Nubia X8 leaked promo images Nubia X8 leaked promo images Nubia X8 leaked promo images

    Nubia X8 leaked promo images Nubia X8 leaked promo images Nubia X8 leaked promo images Nubia X8 leaked promo images

    لازم به ذکر است که ما هنوز هیچ اطلاعاتی از دوربین های جلو و عقب این گوشی هوشمند در دسترس نداریم و تنها تصاویر مربوط به این گوشی هستند که باعث قضاوت می شوند. اگر به آن ها استناد کنیم، این گوشی ها دارای دوربین با دو فلش ال ای دی خواهند بود. همچنین در تصاویر اسکنر اثر انگشت نیز دیده می شود. گفته می شود همه مدل های گوشی هوشمند زد تی ای نوبیا ایکس ۸ از جنس فلز خواهند بود.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.