• اچ تی سی بر روی نکسوس بعدی کار می کند

    nexus-6p-versus-6-970-80

    اگر به حدود یک سال قبل باز گردیم. تقریبا همین تاریخ بود که شایعاتی منتشر شده بود که در سال ۲۰۱۵ دو گوشی از سری نکسوس عرضه خواهند شد و آن شایعات سر انجام رنگ واقعیت به خود گرفتند و دو کمپانی مختلف با همکاری گوگل دو مدل مختلف از سری نکسوس را عرضه کردند. اکنون نیز جزییاتی منتشر شده است که امسال نیز گوگل قصد عرضه دو مدل مختلف از سری نکسوس را دارد؛ اما این بار هر دو مدل را اچ تی سی خواهد ساخت. برای جزییات بیشتر در ادامه با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    شایعاتی منتشر شده بود که خبر از همکاری گوگل و اچ تی سی در ساخت نسخه جدید گوشی گوگل نکسوس ۶ پی می داد. حالا نیز شایعه ای منتشر شده است که خبر از ساخت دو گوشی مختلف با همکاری این دو کمپانی محبوب می دهد.

    شایعات مطابق معمول توسط شخصی که معمولا سخنانش درباره گجت های هوشمند درست از آب در خواهند آمد، منتشر شده است. شخصی تحت عنوان ایوان باش و با نام کاربری @evleaks در توییتر که سابقه بسیار معتبری در انتشار جزییات مربوط اسمارت فون ها دارد، می گوید که اچ تی سی با همکاری گوگل درحال کار بر روی دو گوشی اندروید N از سری نکسوس است. او این دو دستگاه را اچ تی سی گوگل نکسوس ام ۱ و اچ تی سی گوگل نکسوس اس ۱ می خواند. توییتی را که او منتشر کرد را مشاهده می کنید:

    متاسفانه یا خوشبختانه هنوز اطلاعاتی از مشخصات این گوشی هوشمند منتشر نشده است و هنوز جزییاتی از سخت افزار و قیمت و تاریخ عرضه آن در دسترس نیست. به هر حال، ما هم اکنون تنها می دانیم که یکی از این دو گوشی دارای صفحه نمایش ۵ اینچی خواهد بود و دیگری نیز با صفحه نمایش ۵٫۵٫ اینچی روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد. باید برای انتشار اطلاعات بیشتر یا معرفی رسمی این دو گوشی هوشمند توسط اچ تی سی و گوگل صبر کنیم.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.