• اطلاعاتی از گوشی هواوی آنر ۵ سی منتشر شد

    huawei-logo

    کمپانی هواوی یک بخش به عنوان زیر مجموعه خود تحت عنوان آنر ثبت کرده است که با وجود وابسته بودن به این کمپانی، به عنوان یک برند جدا گانه شناخته می شود. اکنون جزییاتی از عرضه یک گوشی هوشمند جدید از این سری منتشر شده است.  در واقع این اطلاعاتی که در ادامه مطلب آن ها را مرور خواهیم کرد، به صورت رسمی توسط کمپانی هواوی منتشر شده اند و رسمی هستند. با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه مطلب همراه باشید.

    این گوشی که از برند مجزای آنر است، هواوی آنر ۵ سی نام دارد. در واقع آن گونه که به نظر می رسد، این همان گوشی است که پیش از این تحت عنوان هواوی پی ۹ لایت شناخته می شد؛ تمامی جزییات با آن گوشی هوشمند هم خوانی دارند، به جز قیمت آن!

    Huawei Honor 5C press images Huawei Honor 5C press images Huawei Honor 5C press images Huawei Honor 5C press images
    تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند هواوی آنر ۵ سی

    همان گونه که گفته شد، هواوی مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند را منتشر کرده است که در ادامه آن ها را مرور خواهیم کرد.

    این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی IPS ال سی دی خواهد داشت که رزولوشن آن فول اچی دی اعلام شده است.

    چیپست این گوشی هوشمند کرین ۶۵۰ خواهد بود که هشت هسته ای خواهد بود و قدرت پردازش آن نیز ۲٫۰ گیگاهرتز اعلام شده است. همچنین حافظه رم گوشی هواوی آنر ۵ سی نیز ۲ گیگابایت خواهد بود. فضای ذخیره سازی این اسمارت فون ۱۶ گیگابایت است. البته شما می توانید به وسیله کارت حافظه آن را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

    گوشی هواوی آنر ۵ سی دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود که این دوربین اصلی دارای یک فلش ال ای دی عنوان شده است. همچنین این اسمارت فون دارای یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی نیز می باشد. همچنین در پشت گوشی هواوی آنر ۵ سی یک اسکنر اثر انگشت نیز گماشته شده است که در تصویر زیر قابل مشاهده می باشد:

    گوشی هواوی آنر ۵ سی از دو سیم کارت پشیتبانی خواهد کرد. همچنین قابلیت اتصال به تمامی شبکه های اینترنت همراه نظیر ۲ جی، ۳ جی و Cat. 6 LTE را نیز دارد که البته پشتیبانی از Cat. 6 LTE تنها در مدلی که ۴ جی پشتیبانی می کند، در در دسترس می باشد.

    همچنین گوشی هواوی آنر ۵ سی دارای قابلیت اتصال به بلوتوث نسخه ۴٫۱ را نیز داراست. همچنین پشتیبانی از وای – فای نیز به وسیله آن قابل انجام است. ضمن اینکه از GPS، Glanass و Beidou نیز پشتیبانی خواهد کرد.

    همچنین قابلیت اتصال به رادیو اف ام نیز به وسیله گوشی هواوی آنر ۵ سی امکان پذیر است.

    گوشی هواوی آنر ۵ سی دارای طول ۱۴۷٫۱ میلی متری، عرض ۷۳٫۸ میلی متری و ضخامت ۸٫۳ میلی متری خواهد بود. همچنین اعلام شده است که دارای وزن ۱۵۶ گرمی نیز می باشد. باتری گوشی هواوی آنر ۵ سی گنجایش ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را دارد. شما می توانید USB Type – C و پورت میکرو USB 2.0 را نیز به گوشی هواوی آنر ۵ سی متصل کنید.

    سیستم عامل گوشی هواوی آنر ۵ سی اندروید ۶٫۰ مارشمیلو خواهد بود.

    گوشی هواوی آنر ۵ سی هم اکنون در بازار کشور چین قابل خرید است. اگر مایل به خرید آن هستید، باید برای مدلی که تنها از قابلیت اتصال ۳جی پشتبیانی می کند، رقم ۱۳۹ دلار آمریکا پرداخت کنید.  عددی که برابر با ۸۹۹ CNY خواهد بود.

    ضمن این که قیمت مدل ۴ جی ساپورت گوشی هواوی آنر ۵ سی نیز ۱۰۰ CNY بیشتر است.

    هواوی اعلام کرده است که به زودی از تاریخ عرضه جهانی گوشی هواوی آنر ۵ سی پرده برداری خواهد کرد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.