• نکسوس ۶ پی به روز شده در راه است

    nexus-5-spotted-running-android-4-4-3-redesigned-dialer-app-screenshot

    این گونه که به نظر می رسد که کمپانی اچ تی سی قصد همکاری بیشتر با کمپانی گوگل را دارد. زیرا علاوه بر شایعاتی که امروز منتشر شد و خبر از ساخت مدل بعدی سری نکسوس گوگل توسط اچ تی سی می داد، حالا خبر رسیده است که این کمپانی تایوانی در حال کار بر روی نسخه جدید از گوشی گوگل نکسوس ۶پی است. اگر مایل به دانستن جزییات بیشتر این خبر هستید، با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    امروز شایعاتی منتشر شده بود که می گفت اچ تی سی وظیفه ساخت دو مدل بعدی سری نکسوس گوگل را بر عهده گرفته است. اکنون نیز با استناد بر روی بنج مارکی که منتشر شده است، ما حدس می زنیم که اچ تی سی یک مدل جدید از گوگل نکسوس ۶ پی را خواهد ساخت.

    تصویری که در زیر مشاهده می کنید، یکی از صفحات وبسایت Geek bench است که از دیوایس های مختلف بنج مارک تهیه می کند. در تصویر مشخصاتی ذکر شده است که با گوگل هواوی نکسوس ۶ پی هم خوانی ندارد و به نظر نمی رسد که متعلق به همان گوشی باشد که در سال گذشته عرضه شد و یک نسخه جدید از این گوشی خواهد بود و اچ تی سی وظیفه ساخت آن را برعهده خواهد داشت.

    بر اساس اطلاعاتی که در تصویر بالا مشاهده می شود، این نسخه از گوشی نکسوس ۶ پی دارای چیپست کوالکام اسنپ دراگون ۸۲۰ می باشد که در مقایسه با هواوی گوگل نکسوس ۶ پی که دارای کوالکام اسنپ دراگون ۸۱۰ بود، تفاوت دارد.

    همچنین این گونه که به نظر می رسد، ما شاهد رم ۴ گیگابایتی در این گوشی خواهیم بود؛ در حالی که مدل سال ۲۰۱۵ و ساخت کمپانی هواوی رم ۳ گیگابایتی داشت. همچنین در تصویر آمده است که این مدل از نکسوس ۶  پی از سیستم عامل اندروید N استفاده می کند  که با استناد به صحبت های برخی توسعه دهندگان درباره این سیستم عامل، تمامی این اتفاقات با یک دیگر مرتبط هستند.

    اگر این بنج مارک منتشر شده است گوگل نکسوس ۶ پی را درست بدانیم، به نظر می رسد که گوگل قصد دارد یک نکسوس ۶ پی جدید روانه بازار کند که به کل با مدل قبلی تفاوت دارد و کاملا یک گوشی جدید است. همچنین ابر کمپانی آمریکایی قصد در تعویض شرکت سازنده آن را نیز دارد و به احتمال زیاد کمپانی اچ تی سی وظیفه ساخت آن را برعهده خواهد کرد. البته این تنها حدس و گمانی که است که با توجه به شایعاتی که امروز منتشر شده بود، زده می شود.

    البته ما می توانیم یک احتمال دیگر را نیز در نظر بگیریم که چندان دور از ذهن نیست و شاید با حقیقت یکی شود. آن احتمال این است که گوگل بار دیگر به سراغ هواوی رفته است و آن ها با همکاری یک دیگر در حال ساخت مدل جدید نکسوس ۶ پی هستند.

    در هر صورت، تنها باید صبر کنیم و ببینیم که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد. اینکه آن ها یک مدل جدید از این گوشی را عرضه می کنند و یا این خبر تنها یک شایعه است. نظر خود را با ما در میان بگذارید.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.