• هواوی بر روی میت ۹ کار می کند

    gsmarena_000

    کمپانی هواوی از محبوبیت بسیار زیادی در مدت نسبتا کوتاهی در زمینه ساخت، تولید و عرضه اسمارت فون ها به دست آورده است. آن ها اکنون یکی از معتبرترین برندهای گوشی های هوشمند هستند. اکنون که زمان بسیار کوتاهی از عرضه گوشی هوشمند هواوی میت ۸ گذشته است، شایعاتی منتشر شده است که به زودی برای این گوشی یک جانشین عرضه خواهد شد. برای جزییات بیشتر در ادامه مطلب همراه بخش خبری وبسایت اندرویدکده باشید.

    امروز یک خبرگزاری چینی مدعی شده بود که گوشی هوشمند هواوی میت ۹ در دست ساخت است و به زودی عرضه خواهد شد. آن ها همچنین مدعی شده اند که هواوی در پی این است که از چیپست کرین ۹۶۰ هشت هسته ای در گوشی هوشمند هواوی میت ۹ استفاده کند. تصویری که در بالا مشاهده می کنید، عکسی است که خبرگزاری های چینی مدعی شده اند متعلق به گوشی هوشمند هواوی میت ۹ می باشد.

    در کنار استفاده از چیپست کرین ۹۶۰، این شایعات می گویند که گوشی هوشمند هواوی میت ۹ دارای یک دوربین بسیار خوبی نیز خواهد بود. در واقع دوربین محصول جدید کمپانی چینی هواوی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین دوربین جلوی آن نیز ۱۲ مگاپیکسلی اعلام شده است. دوربین جلوی استفاده در گوشی هوشمند هواوی میت ۹ همان دوربینی است که در گوشی های هوشمند هواوی پی ۹ و هواوی پی ۹ پلاس استفاده شده است.

    البته این گزارش هنوز خبری از تاریخ عرضه و یا قیمت گوشی هوشمند هواوی میت ۹ در دست ندارد و هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند چه زمانی و با چه قیمتی عرضه خواهد شد؛ اما آن ها می گویند که در اواخر سال جاری میلادی از گوشی هوشمند هواوی میت ۹ به صورت رسمی معرفی خواهد شد. با این حساب تنها باید تا آن زمان صبر کنیم و ببینم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.