• کی ۴ نوت ۵۰۰،۰۰۰ دستگاه فروخته است

    gsmarena_001121

    لنوو شرکت بسیار موفقی است که توانسته است در زمینه های مختلف موفقیت های بسیاری به دست آورد. این کمپانی به صورت رسمی اعلام کرد که دستگاه لنوو کی ۴ نوت موفق شده است که از زمان عرضه، فروش ۵۰۰،۰۰۰ واحدی را تجربه کند. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    لنوو کی ۴ نوت در ماه ژانویه عرضه شد و به سرعت فروش بسیار خوبی را در کشور هند تجربه کرد. لنوو همچنین در کنار این خبر اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی “ای ان تی وی‌آر” نیز بیش از ۱۰۰،۰۰۰ واحد را به فروش رسانده است.

    این هدست واقعیت مجازی البته به همراه لنوو کی ۴ نوت نیز به فروش می رسد؛ اما لنوو در فروش آن به صورت جدا را نیز مد نظر قرار داده است. در واقع “ای ان تی وی‌آر” به نوعی باندل لنوو کی ۴ نوت است.

    در واقع فروش ۱۰۰،۰۰۰ واحدی هدست واقعیت مجازی لنوو به صورت جدا و پس از پایان یافتن عرضه آن به صورت باندل گوشی هوشمند لنوو کی ۴ نوت صورت گرفته است. اکنون اما لنوو اعلام کرده آن ها قصد دارند به خاطر جشن گرفتن رسیدن به رکورد ۵۰۰،۰۰۰ دستگاه برای اسمارت لنوو کی ۴ نوت ، بار دیگر این باندل را عرضه کند. سخن گوی این کمپانی در همین باره می گوید: “برای جشن گرفتن رسیدن به این موفقیت و خوشحال کردن مشتریان، لنوو تصمیم گرفت بار دیگر این باندل را عرضه کند.” او در ادامه گفت “مشتریان ما قادر خواهند بود تا باندل لنوو کی ۴ نوت و هدست واقعیت مجازی را در روز ۲۹ آپریل از طریق فروشگاه آمازون خریداری کنند. البته آمازون هند و با قیمت ۱۲،۴۹۹ روپیه این کشور.”

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.