• میزو ام ۵ بیش از ۴ میلیون پیش‌خرید در روز اول را ثبت کرد

    Satellite241

    همیشه گوشی های زیادی بوده اند که در زمان پیش خرید با استقبال بسیار خوبی روبرو شده اند. اما اینک ما شاهد ثبت یک رکورد بسیار خوب از سوی یک گوشی هوشمند سطح پایین بودیم. بر این اساس و جزییات جدیدی که منتشر شده است، یک گوشی جدید و بسیار مقرون به صرفه موفق شده است تا رکورد بسیار خوب ۴٫۵ میلیون در خواست در روز اول را ثبت کند که رکورد تاریخ کمپانی میزو را نیز جا به جا کرده است. برای جزییات بیشتر شما را به ادامه مطلب و جزییات بیشتر دعوت می کنیم. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این گوشی هوشمند میزو ام ۳ نام دارد. کمپانی چینی میزو چند روز پیش از آن رو نمایی کرد و اعلام کرد مردم می توانند برای خرید آن ثبت نام کنند. پس از آن طولی نکشید که در کم تر از ۲۴ ساعت، پیش از ۴٫۵ میلیون درخواست برای آن ثبت شد که رقم بسیار بی نظیری برای یک کمپانی نه چندان مطرح نظیر میزو است. این خبر به صورت رسمی توسط وبسایت رسمی این کمپانی چینی اعلام شد.

    گوشی هوشمند میزو ام ۵ یک اسمارت فون بسیار مقرون به صرفه است و مدل استاندارد آن تنها ۹۲ دلار قیمت دارد. حافظه رم مدل استاندارد این تلفن همراه ۲ گیگابایت می باشد و فضای ذخیره سازی داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت اعلام شده است.

    از گوشی میزو ام ۵ مدل دیگری نیز وجود دارد که آن نیز قیمت بسیار خوبی دارد. با رم ۳ گیگابایتی، شما تنها باید ۱۲۵ دلار برای این مدل از گوشی هوشمند میزو ام ۵ بپردازید. همچنین فضای ذخیره سازی داخلی این اسمارت فون ۳۲ گیگابایت می باشد.

    همچنین این گوشی هوشمند توانست رکورد بیشترین در خواست در روز اول در تاریخ کمپانی میزو را نیز به خود اختصاص دهد. رکوردی که پیش از این در اختیار پرچم دار میزو، یعنی میزو پرو ۶ قرار داشت. میزو پرو ۶ موفق به ثبت رکورد ۳ میلیون در خواست در روز اول را به ثبت رسانده بود.

    همچنین این مساله را در نظر داشته باشید که هنوز تنها ۴٫۵ میلیون گوشی هوشمند از میزو ام ۵ در خواست شده است و پیش خرید شده است. پس هنوز هیچ پولی از سوی مشتریان به حساب این کمپانی واریز نشده است.

    گوشی هوشمند میزو ام ۵ در روز ۲۹ آپریل سال ۲۰۱۶ میلادی به بازار عرضه خواهد شد. ضمن اینکه بهترین راه خرید این اسمارت فون از طریق فروشگاه رسمی این کمپانی، میزو مل می باشد و البته سایر خرده فروشی های چینی نیز آن را عرضه خواهند کرد. خبری از عرضه جهانی میزو ام ۵ نخواهد بود.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.