• بلک بری از دو گوشی اندرویدی جدید رونمایی کرد + عکس

    BlackBerry-Logo

    کمپانی بلک بری مدتی است که دست به تولید و ساخت گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید زده است و تا حدودی موفق بوده است. اکنون  نیز مشخص شده است که این کمپانی درحال کار بر روی دو گوشی جدید است. شما می توانید تصاویر منتشر شده و اطلاعات مربوط به این دو گوشی جدید را در ادامه مطلب بخوانید. با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد کمپانی بلک بری درحال کار بر روی دو گوشی جدید با سیستم عامل اندروید است و این تصاویر به نظر نسخه نهایی این گوشی ها هستند. نکته جالب این است که بلک بری این گوشی ها را “بلک بری هامبورگ” و “بلک بری رم” نام گذاری کرده است. کمپانی کانادایی امیدوار است بتواند با استفاده از نام این دو شهر در ایتالیا و آلمان و به خصوص داخل این دو شهر فروش خوبی را تجربه کند.

    گوشی بلک بری هامبورگ در زمان عرضه دارای یک صفحه کلید فیزیکی نخواهد بود. چیزی که به دیدن آن بر روی گوشی های بلک بری عادت داشتیم. این گوشی همانند گوشی هوشمند بلک بری پریو، کشویی خواهد بود. تصاویر منتشر شده نشان می دهد در اطراف این گوشی یک نوار سفید رنگ قرار دارد. شما را به دیدن تصویری که از این گوشی هوشمند، امروز منتشر شده است، جلب می کنیم:

    گوشی بلک بری هامبورگ دارای طول ۱۴۴ میلی متری خواهد بود که طول معمول گوشی های اندرویدی و تاچ اسکرین است. عرض آن نیز به همین ترتیب و ۷۸ میلی متر اعلام شده که آن نیز استاندارد گوشی های حال حاضر بازار است.

    تصویری دومی که از گوشی بلک بری هامبورگ منتشر شده است و ما آن را در زیر قرار دادیم، لوگوی جدید کمپانی بلک بری در بالای این گوشی را نشان می دهد. گفته می شود که تمامی بدنه گوشی بلک بری هامبورگ از جنس فلز باشد که همین در کنار یک پوینت مثبت برای گوشی جدید ساخته شده توسط بلک بری، باعث افزایش وزن آن نیز می شود. همچنین این گوشی دارای یک اسپیکر مشبک نیز خواهد بود که در پایین این گوشی قرار دارد. دکمه خاموش و روشن (پاور) این گوشی در سمت چپ آن است؛ در حالی که سایر دکمه های آن در سمت راست دیده می شوند.

    همچنین تاریخ عرضه و قیمت این گوشی هوشمند، بلک بری هامبورگ، اعلام شده است. اگر شما علاقه مند به خرید محصول جدید بلک بری هستید، می توانید در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ آن را تهیه کنید. ضمن اینکه قیمت آن نیز حدود ۴۰۰ دلار تخمین زده می شود که با توجه به مشخصات آن قیمت به صرفه ای است. باید برای جزییات بیشتر و مشخص شدن مشخصات سخت افزاری گوشی بلک بری هامبورگ صبر کنیم.

    اما به سراغ دیگر محصول در دست ساخت کمپانی بلک بری می رویم. این گوشی هوشمند بلک بری رم نام دارد. بر خلاف گوشی بلک بری هامبورگ، این محصول دارای صفحه کلید فیزیکی خواهد بود که در پایین صفحه نمایش دیده می شود. در عوض بلک بری رم کشویی نخواهد بود. اگر گوشی بلک بری هامبورگ را مشابه بلک بری پریو بدانیم، قطعا بلک بری رم مشابه بلک بری پاسپورت است. همچنین لوگوی جدید بلک بری در این گوشی نیز دیده می شود که تصویر آن را در پایین مشاهده می کنید:

    در حالی که در بیشتر اوقات ما شاهد انتشار مشخصات سخت افزاری یک گوشی، در زمان انتشار تصاویری از آن هستیم؛ این بار این اتفاق نیوافتاد و هنوز هیچ خبری از مشخصات سخت افزاری بلک بری رم در دسترس ما نیست و این تصاویر تنها چیزی است که ما از این گوشی هوشمند می دانیم.

    همچنین هنوز مشخص نشده است که بلک بری این محصول جدید خود را روانه بازار خواهد کرد. ضمن اینکه هنوز خبری از تعیین قیمت آن نیز نمی باشد. پس باید صبر کرد تا مشخصات ، قیمت و تاریخ عرضه این گوشی مشخص شود.

    (۲)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.