• از لی ۲، لی ۲ پرو و لی مکس در دو ساعت بیش از ۱ میلیون دستگاه فروخته شد

    leeco-logo

    لی اکو یک کمپانی چینی سازنده گوشی های هوشمند است. آن ها در هفته گذشته از سه گوشی هوشمند با نام های لی ۲، لی ۲ پرو و لی مکس رونمایی کردند. بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، این سه اسمارت فون با استقبال بی نظیری روبرو شده اند. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه مطلب همراه باشید.

    این گزارش می گوید که سه گوشی هوشمند لی ۲، لی ۲ پرو و لی مکس در کم تر از دو ساعت بیش از یک میلیون دستگاه فروخته اند. البته این فروش تنها در کشور چین رخ داده است؛ اما استقبال بسیار خوبی از آن ها شده است.
    فروش سه گوشی هوشمند لی ۲، لی ۲ پرو و لی مکس به قدری خوب بوده است که به نظر می رسد که آن ها توانسته اند تا رکورد بیشترین فروش در مدت بسیار کوتاهی را جا به جا کنند؛ البته در اشتباهید. چون چنین اتفاقی رخ نداده است. همچنین با فروش برق آسای سه گوشی هوشمند لی ۲، لی ۲ پرو و لی مکس، هنوز هم تعداد زیادی از آن ها در دسترس است؛ البته تنها از لی مکس که پرچم دار لی اکو می باشد یا لی ۲ که ارزان ترین آن هاست و تمامی گوشی های هوشمند لی ۲ پرو به فروش رفته اند.
    جالب است بدانید که کمپانی لی اکو به تازگی پا به صنعت گوشی های هوشمند گذاشته است که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. گوشی های هوشمند این کمپانی از جمله سه گوشی هوشمند لی ۲، لی ۲ پرو و لی مکس در مقایسه با قیمت بسیار خوبی که دارند، مشخصات و کارایی بسیار عالی را ارائه می دهند. بدنه هر سه گوشی هوشمند لی ۲، لی ۲ پرو و لی مکس از جنس فلز است؛ همه این اتفاقات را در نظر بگیریم، می توانیم در مجموع بگوییم که لی اکو به یک شرکت موفق تبدیل شده است.

    در صورتی که مایل هستید تا از محصولات کمپانی لی اکو و یا سه گوشی هوشمند لی ۲، لی ۲ پرو و لی مکس خریداری کنید، باید بگوییم که هنوز مشخص نیست آن ها محصولاتشان را عرضه جهانی کنند یا خیر و هنوز تنها در چین فعالیت دارند؛ دلیل آن نیز کاملا منطقی است. در صورتی که فروش سه گوشی هوشمند لی ۲، لی ۲ پرو و لی مکس یا دیگر محصولات آن ها در سطح جهان خوب نباشد، موفقیت آن ها در چین نیز زیر سوال می رود.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.