• اوپو فایند ۹ به زودی معرفی خواهد شد

    Oppo-Find-9

    کمپانی اوپو در سال های گذشته محصولات زیادی را روانه بازار کرده است و محبوبیت بسیاری نیز در میان مردم کشور چین و بعضا سایر کشورها پیدا کرده است. البته کم پیش آمده بود که اخباری که مرتبط با گوشی های هوشمند این کمپانی منتشر می شوند درست از آب در اید، اما اکنون جزییاتی منتشر شده است که به نظر مرتبط با پرچ دار جدید این کمپانی است. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    این گونه که به نظر می رسد کمپانی اوپو درحال کار بر روی گوشی هوشمند اوپو فایند ۹ است؛ دستگاهی که به نوعی جانشین اوپو فایند ۷ خواهد بود. از سال ۲۰۱۵ میلادی تا کنون جزییات زیادی مرتبط با گوشی هوشمند اوپو فایند ۹ منتشر شده است اما تا کنون هیچ کدام رنگ حقیقت به خود نگرفته اند و هنوز اوپو فایند ۹ رسمی نشده است. اما در انتهای سال قبل شایعاتی منتشر شده بود که نشان می داد سازندگان در پنجمین ماه سال ۲۰۱۶ این گوشی هوشمند را معرفی خواهند کرد. به همین دلیل شایعاتی منتشر شده است که مشخصات اوپو فایند ۹ را برای ما آشکار می سازد.
    این گزارش می گوید که در نهایت ما در ماه ژوئن سال جاری میلادی شاهد این خواهیم بود که اوپو فایند ۹ بالاخره به صورت رسمی معرفی خواهد شد. همچنین گفته می شود که مدت کوتاهی بعد از معرفی آن شاهد عرضه آن در بازار نیز می باشیم. از آنجایی که این شایعه مرتبط با اوپو فایند ۹ هنوز قطعی نشده است، پس باید تا ماه ژوئن منتظر بمانیم.

    اوپو فایند ۹ قیمت بسیار بالایی خواهد داشت که به نظر باعث می شود به صرفه نباشد و استقبال خوبی در سطح جهان از آن نشود. قیمت آن ۴۰۰۰ ین چین می باشد. قیمتی که با ۶۱۵ دلار یا ۵۴۵ یورو برابری خواهد کرد.
    البته دلیل این قیمت بالا مشخصات بسیار خوب اوپو فایند ۹ است. این گوشی صفحه نمایشی با رزولوشن ۴ کی خواهد داشت. حافظه رم آن نیز ۶ گیگابایت عنوان شده است. حافظه داخلی آن نیز ۱۲۸ گیگابایت می باشد که البته قابلیت ارتقا به وسیله میکرو اس دی را ندارد. چیپست این گوشی هوشمند چینی اسنپ دراگون ۸۲۰ اس او سی کمپانی کوالکام عنوان شده است. گفته می شود که اوپو فایند ۹ قابلیت فست شارژینگ به وسیله Super VOOC را نیز خواهد داشت. دوربین آن نیز به اسمارت سنسور مجهز خواهد بود.

    (۰)(۱)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.