• عرضه اندروید ۶ برای تبلت سونی اکسپریا زد ۳ کامپکت

    tablet1

    بسیاری از گجت ها تا به حال به نسخه جدید سیستم عامل اندروید که چند ماه پیش عرضه شد، به روز شده اند. بسیاری نیز هنوز منتظر این اتفاق هستند. اکنون، جزییات منتشر شده است که نشان می دهد تبلت سونی اکسپریا زد ۳ کامپکت این به روز رسانی را دریافت کرده است. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندروید کده بخوانید.

    بر اساس اطلاعات منتشر شده، در ابتدای ماه جاری میلادی کمپانی سونی در نهایت عرضه اندروید ۶٫۰ مارشمیلو برای سری اکسپریا زد ۳ را آغاز کرد. اکنون به نظر می رسد که نوبت به تبلت سونی اکسپریا زد ۳ کامپکت رسیده است. سونی که تا کنون خبری از انتشار اندروید ۶٫۰ مارشمیلو برای این تبلت محبوب منتشر نکرده بود، امروز رسما اعلام کرد که این اتفاق خواهد افتاد. همانگونه که سونی گفته است، از امروز عرضه اندروید ۶٫۰ مارشمیلو برای تبلت سونی اکسپریا زد ۳ کامپکت آغاز شده است.
    به روز رسان اندروید تبلت سونی اکسپریا زد ۳ کامپکت دارای شماره ساخت ۲۳٫۵٫A.0.570 دارا می باشد. هم اکنون تمامی مدل های این تبلت می توانند این به روز رسان را دریافت کنند. تبلت سونی اکسپریا زد ۳ کامپکت دو مدل با شماره ساخت های SGP 621 که قابلیت اتصال به LTE را دارد و مدل SGP 611 و SGP 612 که تنها قابلیت اتصال به وای فای را دارد عرضه شده است.

    البته عرضه نسخه جدید اندروید، اندروید ۶٫۰ مارشمیلو زمانی برای تبلت سونی اکسپریا زد ۳ کامپکت آغاز شده است که دیگر شاهد عرضه این تبلت در بازار نیستیم. اما ممکن است هنوز تبلت سونی اکسپریا زد ۳ کامپکت در بازار و خرده فروشی ها در دسترس باشد؛ اما شما می توانید خودتان آن را به نسخه جدید به روز کنید.

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.