• اندروید ۶ برای بلک بری پریو منتشر می شود

    gsmarena_0012

    مدت نسبتا زیادی از عرضه نسخه جدید سیستم عامل کمپانی گوگل، اندروید، می گذرد. اکنون بسیاری از گوشی های هوشمند به اندروید ۶ مارشمیلو به روز شده اند؛ اما بلک بری پریو جز آن ها نبود. اکنون اما بر اساس اخبار جدیدی که منتشر شده است، کمپانی بلک بری نسخه جدید اندروید را برای گوشی هوشمند خود منتشر کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    این دستگاه در سه منطقه با نام های مختلف عرضه شده است. اولین آن ها STV 100-1 نام دارد که در آمریکای شمالی و کانادا به فروش رفته است. مدل دوم که متعلق به فرانسه و بریتانیاست، STV 100-4 نام دارد. همچنین مدل سوم نیز STV 100-2 و STV 100-3 است که در سایر نقاط دنیا به فروش رفته است. گفتنی است اندروید ۶ مارشمیلو در روز سوم ماه می برای این سه مدل از بلک بری پریو در دسترس است.
    این به روز رسانی ویژگی های معمول اندروید ۶ مارشمیلو را با خود به همراه دارد. مانند Doze که عمر باتری بلک بری پریو را بهبود می بخشد. همچنین بلک بری چند ویژگی دیگر را به آن افزوده است. یکی از آن ها ویژگی امنیتی است که ماهانه عرضه می شود.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.