• شایعات مرتبط با سونی اکسپریا ایکس پریمیوم حقیقت ندارند

    gsmarena_0011

    مدتی است شایعات مرتبط با گوشی سونی اکسپریا ایکس پریمیوم بالا گرفته اند. هفته گذشته شایعاتی منتشر شده بود که اطلاعات سخت افزاری گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایکس پریمیوم را برای ما مشخص می کرد. گوشی که قرار است تا جانشین سونی اکسپریا زد ۵ پریمیوم باشد که در سال گذشته عرضه شد. اکنون این گوشی هم به نظر به جمع اکسپریا ایکس، اکسپریا ایکس پرفرومنس و اکسپریا ایکس ای پیوست. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    شایعاتی که منتشر شده بود نشان می داد سونی اکسپریا ایکس پریمیوم اولین گوشی هوشمند جهان خواهد شد که دارای صفحه نمایشی با رزولوشن اچ دی آر خواهد بود. یعنی قابلیت نمایش ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را دارا خواهد بود که در مقایسه با سایر گجت ها که معمولا ۱۶٫۸ میلیون رنگ را نمایش می دهند، یک انقلاب محسوب می شود. همچنین گفته می شود صفحه نمایش سونی اکسپریا ایکس پریمیوم قابلیت پردازشی معادل ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. همچنین تناسب تصاویر آن نیز ۲،۰۰۰:۱ خواهد بود.

    اگر همه این شایعات حقیقت داشته باشند، بدون شک ما با یک گوشی که دارای صفحه نمایشی انقلابی است، روبرو هستیم. اما این گونه نیست. بخش موبایل سونی در تایوان با خبرگزاری ePrice که به نوعی معتبر ترین خبرگزاری اخبار تکنولوژی تایوانی شناخته می شود، تماس گرفته است. آن ها به ای پرایس گفتند که تمامی اطلاعات مرتبط با سونی اکسپریا ایکس پریمیوم جعلی هستند و واقعیت ندارند.

    البته هنوز هم می توانید منتظر عرضه این گوشی هوشمند، یعنی سونی اکسپریا ایکس پریمیوم باشید و این احتمال وجود دارد که سونی در حال کار بر روی آن باشد، یا حداقل ساخت آن را در برنامه هایش داشته باشد. زیرا آن ها به ای پرایس تنها گفتند که تمامی اطلاعات منتشر شده از سونی اکسپریا ایکس پریمیوم جعلی است و سخنی از این که گوشی هوشمند فوق الذکر در دست توسعه است؛ یا هیچ زمان توسعه آن آغاز نخواهد شد به میان نیاورده اند. این یعنی تمامی اطلاعات یا حداقل بخشی از آن اطلاعات بی اساس هستند، اما سونی اکسپریا ایکس پریمیوم به احتمال زیاد بالاخره توسط سونی معرفی خواهد شد.

    به هر حال، تنها باید منتظر این بمانیم که سونی اطلاعاتی را رسما از سونی اکسپریا ایکس پریمیوم به بیرون منتشر کند. زیرا با توجه به سخنان آن ها با خبرگزاری معتبر تایوانی ای پرایس، این احتمال بسیار قوت گرفت که این گوشی هوشمند در دست ساخت باشد؛ یا حداقل سونی در آینده کار ساخت سونی اکسپریا ایکس پریمیوم را آغاز کند.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.