• انتشار اندروید ۶ برای سامسونگ گلکسی تب اس ۲ ۹٫۷

    gsmarena_001

    مدتی است که کمپانی سامسونگ در پی ارتقا سیستم عامل محصولاتش به آخرین نسخه از اندروید کمپانی گوگل است. اکنون و بر اساس اخباری که منتشر شده است، نشان می دهد که بالاخره سامسونگ قصد دارد تا به روز رسانی اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمیلور را برای سامسونگ گلکسی تب اس ۲ ۹٫۷ عرضه کند. برای جزییات بیشتر در این باره همراه بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه مطلب باشید.

    جزییات این به روز رسانی نیز توسط کمپانی محبوب سامسونگ انتشار یافت که در ادامه با هم مرور می کنیم. آن ها این به روز رسانی را برای سری T815 این تبلت عرضه می کنند. مدلی از سامسونگ گلکسی تب اس ۲ ۹٫۷ که قابلیت اتصال به ۴G و LTE را داراست. اولین کشور مقصد این به روز رسانی آلمان است و برای دستگاه های آنلاک شده عرضه می شود. گفته می شود چندی بعد در سایر نقاط جهان نیز شاهد انتشار این به روز رسانی خواهیم بود.

    این به روز رسانی جدید اندروید ویژگی ها و امکاناتی جدیدی را با خود به همراه دارید. یکی از آن ها “نو آن تپ” است. دیگری DOZE مود می باشد؛ همچنین دسترسی های جدید، ایموجی های جدید نیز به اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمیلوی سامسونگ گلکسی تب اس ۲ ۹٫۷ اضافه شده است. ضمن اینکه عملکرد این تبلت نیز بهبود می یابد. شما می توانید با این به روز رسانی بدون نگرانی از لو رفتن فایل های شخصیتان، تبلت خود را به دست افراد مختلف بسپارید. در ادامه این گزارش آمده است به روز رسانی اندروید سامسونگ گلکسی تب اس ۲ ۹٫۷ شامل آپدیت امنیتی ماه آپریل نیز می باشد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.