• گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۳۰ رونمایی شد

    x8-f-600x400

    مدتی قبل پرچم دارهای کمپانی تایوانی اچ تی سی همیشه دارای نام “وان” بودند. اما آن ها با عرضه اچ تی سی ۱۰ نحوه نام گذاری گوشی های هوشمند پرچم دار خود را تغییر دادند. اما به نظر می رسد این تغییر به زودی ها تکرار نخواهد شد؛ حداقل با عرضه این گوشی های متوسط، به این زودی ها شاهد آن نخواهیم بود. اکنون، اطلاعاتی از گوشی اچ تی سی دسایر ۸۳۰ منتشر شده است و به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    بر اساس اطلاعات جدیدی که لیک شده است، اچ تی سی درحال کار بر روی یک گوشی هوشمند تحت عنوان اچ تی سی دسایر ۸۳۰ است. احتمالا و بر اساس این شایعات، به زودی از این اسمارت فون به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. اچ تی سی دسایر ۸۳۰ راه اسمارت فون های متوسط سری دسایر کمپانی اچ تی سی را ادامه خواهد داد.

    همانگونه که در تصویر قابل مشاهده است، گوشی اچ تی سی ۸۳۰ از نظر طراحی کاملا مشابه با نسل قبلی گوشی های سری دسایر است و شباهت ظاهری بسیاری به آن ها دارد. این گوشی احتمالا به سنت سری اچ تی سی دسایر وفادار خواهد بود و در رنگ بندی های مختلف عرضه خواهد شد.
    این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش تاچ اسکرین ۵٫۴۶ اینچی خواهد بود و رزولوشن آن نیز فول اچی دی اعلام شده است. پردازنده آن هشت هسته ای می باشد و از قدرت پردازش ۱٫۳ گیگاهرتز برخوردار است. همچنین چیپ ست آن نیز مدیاتک ام تی ۶۷۵۳ اس او سی اعلام شده است. حافظه ذخیره سازی داخلی اچ تی سی دسایر ۸۳۰ ۳۲ گیگابایت خواهد بود. ضمن اینکه رم این گوشی ۳ گیگابایت می باشد. اطلاعات دیگری از سخت افزار این اسمارت فون در دسترس نیست. در ادامه این گزارش منتشر شده آمده است که به احتمال زیاد در آینده بسیار نزدیک اچ تی سی دسایر ۸۳۰ رسما رونمایی خواهد شد. اتفاقی که کاملا منطقی به نظر می رسد.

    http://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/16/04/desire-830-leak/-728/gsmarena_003.jpg

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.