• زد تی ای بلید ال ۵ پلاس رونمایی شد

    gsmarena_0012

    کمپانی زد تی ای امروز از گوشی جدیدی پرده برداری کرد. این تلفن هوشمند که بلید ال ۵ پلاس نام دارد، به زودی توسط زد تی ای روانه بازار می شود. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    چیپست گوشی زد تی ای بلید ال ۵ MediaTek MT6580 خواهد بود. صفحه نمایش آن ۵ اینچی فول اچ دی خواهد بود. همچنین یک گیگابایت نیز حافظه رم خواهد داشت. فضای ذخیره سازی داخلی این گوشی ۸ گیگابایت است. ضمن اینکه می توانید آن را ارتقا دهید. این گوشی دارای باتری ۲،۱۵۰ میلی آمپری خواهد بود.
    زد تی ای بلید ال ۵ پلاس دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و همچنین دوربین جلوی آن نیز ۲ مگاپیکسلی است. سیستم عامل آن اندروید ۵٫۱ لالی پاپ است. این گوشی در رنگ های خاکستری، و سفید عرضه خواهد شد. طول، عرض و قطر آن نیز به ترتیب ۱۴۳، ۷۲ و ۸٫۲ میلی متر خواهد بود و وزن آن نیز ۱۶۰ گرم عنوان شده است.
    این اسمارت فون امروز در کشور چین رونمایی شد؛ البته فعلا تنها در تایلند و چین عرضه خواهد شد. قیمت آن نیز ۸۵ دلار آمریکا می باشد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.