• شیائومی مکس دهم می رونمایی می شود

    800px-Xiaomi_logo

    مدت هاست که شایعات مرتبط با گوشی هوشمند شیائومی می مکس منتشر می شوند. اکنون به صورت رسمی اعلام شد که قرار است تا به زودی این گوشی هوشمند در جریان یک مراسم رونمایی شود. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    این اسمارت فون در روز دهم می، دو هفته بعد، در جریان مراسمی که برای آن در نظر گرفته شده است، رونمایی خواهد شد. این خبر به صورت رسمی در اکانت ویبوی کمپانی چینی اعلام شد که تصویر مرتبط با آن را نیز که شیائومی به اشتراک گذاشته است را مشاهده می کنید:

     

    همانگونه که گفته شد، هنوز اطلاعات زیادی از گوشی شیائومی می مکس منتشر نشده است و ما نمی دانیم که این گوشی هوشمند از چه سخت افزاری برخوردار است. اما چندی پیش در جریان یک بنچمارک که GFX Bench منتشر کرد، اطلاعاتی از آن منتشر شده است که هنوز رسمی نیست، اما ما آن ها را در ادامه نوشته ایم.
    این گوشی هوشمند بر اساس اطلاعات GFX Bench دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی است و که مانند سایر اسمارت فون های شیائومی، فول اچ دی است. پردازنده آن شش هسته ای با قدرت پردازش ۱٫۸ گیگاهرتز با چیپست اسنپ دراگون ۶۵۰ است که GFX Bench می گوید که اطلاعات مرتبط با پردازنده آن هنوز قعطی نیست. همچنین گفته می شود دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.