• جزییاتی از هواوی آنر وی ۸ منتشر شد

    gsmarena_0011

    ما می دانیم که به زودی گوشی هواوی آنر وی ۸ راهی بازار خواهد شد. اما هنوز اطلاعات زیادی از آن در دست نداریم. تا کنون تنها چند شایعه و چند تیزر از آن منتشر شده است. اما اکنون وبسایت چینی تنا اقدام به انتشار جزییات آن کرده است که با توجه به اعتبار این وبسایت، می توانیم بگوییم که این اطلاعات گوشی هواوی آنر وی ۸ را توصیف می کنند. جزییات بیشتر را در ادامه بخوانید.

    قرار است تا این گوشی در سه مدل مختلف عرضه شود. در واقع نام این مدل ها KNT-AL10 ،KNT-TL10 و KNT-AL20 است. دو مدل اولی در رنگ های مختلفی در دسترس خواهند بود و نسخه سوم این گوشی نیز دارای پردازنده بهتر، صفحه نمایش با وضوح بیشتر و حافظه داخلی با ظرفیت بیشتری خواهد بود.
    این خبرگزاری چینی می گوید دو مدل KNT-AL10 و KNT-TL10 گوشی هواوی آنر وی ۸ دارای پردازنده هشت هسته ای ۲٫۳ گیگا هرتزی خواهند بود. همچنین گفته شده صفحه نمایش آن نیز ۵٫۷ اینچی فول اچ دی خواهد بود. حافظه رم آن ها نیز ۴ گیگابایت گفته شده است. حافظه داخلی KNT-AL10 و KNT-TL10 نیز ۳۲ گیگابایت اعلام شده است؛ درحالی که ۳٫۴۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری آن خواهد بود.
    این گوشی دوربین اصلی بسیار خوبی نیز دارد. دوربین اصلی هواوی آنر وی ۸ دوازده مگا پیکسل خواهد بود و دوربین جلوی آن نیز ۸ مگا پیکسل عنوان شده است. طول، عرض و ارتفای آن به ترتیب ۱۵۷٫۰۰ × ۷۷٫۶۰ × ۷٫۷۵ میلی متر است و ۱۷۰ گرم نیز وزن دارد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۶٫۰ مارشمیلو خواهد بود.
    در سوی دیگر مدل KNT-AL20 از هواوی آنر وی ۸ قرار دارد. تمامی مشخصات این مدل با دو مدل قبلی یکسان است؛ به جز پردازنده آن که ۲٫۵ گیگاهرتز عنوان شده است. صفحه نمایش آن نیز QHD می باشد و حافظه داخلی KNT-AL20 شصت و چهار گیگابایت اعلام شده است.
    گوشی هواوی آنر وی ۸ در چندین رنگ در دسترس است که آن ها طلایی، نقره ای و رز طلایی هستند. تاریخ معرفی آن نیز روز ۱۰ ماه می عنوان شده است.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.