• پرفروش ترین گوشی های هفته؛ طوفان سری J سامسونگ

    1Samsung-Galaxy-S7-Edge-vs-Samsung-Galaxy-S6-Edge-18-840x560

    یک هفته گذشت و پر فروش ترین گوشی های هوشمند هفته معرفی شدند. در این هفته اتفاق بسیار عجیبی رخ نداد و بسیاری از فروش های گوشی های هوشمند قابل پیش بینی بود. ضمن اینکه جایگاه نخست نیز دچار تغییر نشد و رتبه دوم نیز به مانند هفته قبل است. برای اطلاعات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    این هفته شاهد این بودیم که سری سامسونگ گلکسی “جی” در رتبه های اول قرار داشتند و مانند هفته های قبل بیشترین فروش را داشتند. رتبه اول در اختیار گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی جی ۳ بود که در سال ۲۰۱۶ راهی بازار شد و در رتبه بعدی نیز سامسونگ گلکسی جی ۷ قرار داشت. فاصله این دو از نظر فروش بسیار کم بود و بهم نزدیک بودند.
    جدای از دو گوشی هوشمند سامسونگ که در رتبه های اول و دوم قرار گرفتند و بر جدول پرفروش ترین های هفته حکم رانی کردند، این هفته بسیار هفته ی خاصی برای سری جی سامسونگ بود. آن ها توانستند که چهار نماینده در جمع ۱۰ گوشی هوشمند برتر هفته داشته باشند. دو تای آن ها در سال جاری عرضه شدند و دو تای دیگر نیز محصول سال ۲۰۱۵ هستند.
    سومین گوشی هوشمند پر فروش این هفته نیز شیائومی ردمی نوت ۳ بود که توانست با فروش بسیار خوبی که در این هفته داشت، از رتبه هفتم خود را به جایگاه سوم برساند. این گوشی در دو هفته قبل نیز پنجم بود. گوشی شیائومی می ۵ نیز توانست در جدول پرفروش ترین ها خود را بالا بیاورد و از رتبه نهم به جایگاه ششم رسید. در واقع بهترین صعود هفته متعلق به شیائومی ردمی نوت ۳ بود.
    رتبه چهارم پر فروش ترین گوشی های هفته در اختیار سامسنوگ گلکسی جی ۵ است. این گوشی که هفته قبل نیز در همین جایگاه قرار داشت، با فروشی تقریبا برابر با هفته قبل توانست رتبه چهارم خود را حفظ کرده و در همان جایگاه قرار بگیرد. رتبه بعدی نیز در اختیار سامسنوگ گلکسی جی ۷ است که آن نیز توانست جایگاه پنجمی هفته قبل خود را حفظ کند و فروشی تقریبا معادل هفته قبل داشت.
    در رتبه هفتم پرفروش ترین گوشی هفته نیز سامسونگ گلکسی اس ۷ اج قرار دارد. پرچم دار سامسونگ در هفته قبل نیز هشتمین گوشی پر فروش هفته بود و این هفته نیز با صعود یک پله ای ، به جایگاه هفتم رسید که رتبه خوبی است.
    اما در رتبه هشتم گوشی اچ تی سی ۱۰ جای دارد. این گوشی که هفته قبل در رتبه ششم بود، دو پله سقوط کرد و به جایگاه هشتم رسید. در کل با گذشت مدتی از عرضه این گوشی، پیش بینی این سقوط چندان کار سختی نبود و چندان عجیب نیست.
    در رتبه بعدی و نهم نیز به مدل جدید سامسونگ گلکسی جی ۷ (مدل دیگری از سامسونگ گلکسی جی ۷ که در رتبه دوم قرار دارد) تعلق دارد. این گوشی هوشمند که هفته قبل در میان گوشی های پرفروش هفته قرار نداشت، توانست این هفته به رتبه نهم برسد که رتبه بدی نیست.
    اما در جایگاه دهم گوشی هوشمندی از کمپانی لنوو قرار دا رد. این گوشی لنوو وایب کی ۴ نوت می باشد. این گوشی هفته قبل در تاپ تن نبود و این هفته خود را به رتبه دهم رساند. به هر حال، نمی توان گفت رتبه بدی برای این گوشی است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.