• سامسونگ درحال آزمایش دو نسخه متفاوت از گلکسی نوت ۶

    samsung

    مدتی است که مشخص شده است سامسونگ به زودی گوشی هوشمند گلکسی نوت ۶ را در مرداد ماه سال جاری عرضه کند. اکنون جزییاتی منتشر شده است که نشان می دهد این کمپانی درحال تست کردن دو نسخه متفاوت از این اسمارت فون است. جزییات بیشتر را بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    بنا بر گزارش یک منبع معتبر، سامسونگ درحال تست کردن دو مدل مختلف از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۶ است. البته این منبع مدعی شده است که این کمپانی در نهایت تنها یکی از آن را عرضه خواهد کرد و دیگری به فروش نخواهد رسید. با این حساب، برای گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ اج که سال قبل شاهد معرفی آن بودیم، در سال ۲۰۱۶ هیچ جانشینی نخواهد داشت.

    بنا بر این گزارش، این اتفاق کاملا قابل پیش بینی است که یکی از دو نسخه درحال آزمایش گوشی نوت ۶ که صفحه نمایشی که در هر دو طرف انحنا خواهد داشت، به مانند اسمارت فون سامسونگ گلکسی ۷ اج عرضه شود. همچنین نسخه دیگر نیز دارای یک صفحه نمایش استاندارد خواهد بود؛ ضمن اینکه مشخصتان سخت افزاری دیگر آن ها یکسان خواهد بود.

    گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ دارای صفحه نمایشی ۵٫۸ اینچی QHD سوپر آمولد خواهد بود. دوربین آن که مشابه سامسونگ گلکسی اس ۷ و سامسونگ گلکسی اس ۷ اج خواهد بود، ۱۲ مگا پیکسلی تخمین زده می شود. رم این دستگاه نیز ۶ گیگابایت خواهد بود. باتری سامسونگ گلکسی نوت ۶ نیز ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت گنجایش خواهد داشت. برای چیپست این گوشی دو مدل در نظر گرفته شده است. مدل اول Exynos هشت هسته ای خواهد بود که ساخت خود سامسونگ است و دیگری نیز یکی از مدل های سری اسنپ دراگون که متعلق به کمپانی کوالکام است. قرار است تا در برخی بازارهای خاص سامسونگ گلکسی نوت ۶ با تراشه اسنپ دراگون عرضه شود و عرضه عمده آن با Exynos 8 Octa باشد.
    این گوشی ساخت سامسونگ دارای حافطه داخلی ۳۲ گیگابایتی خواهد بود که خوب است. همچنین شما می توانید به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی گنجایش آن را ارتقا بخشید. ضمن اینکه انتظار می رود سامسونگ گلکسی نوت ۶ مدت کوتاهی پس از معرفی رسمی اندروید ان رونمایی شود. به همین سبب احتمالا سیستم عامل آن نیز اندروید ان باشد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.