• ۸۹% دیوایس اپل از iOS 9 استفاده می کنند

    j3sfmb3wiigpqy9fv2bm-800x450

    مدتی است که اپل سیستم عامل بسیار جذاب iOS 9 را به بازار عرضه کرده است. سیستم عاملی که به نظر با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است. اکنون جزییات جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد بیش از ۸۴ درصد از کسانی که دیوایس هایشان از این سیستم عامل پشتیبانی می کند، به آی او اس ۹ به روز رسانی کرده اند. برای جزییات بیشتر بخش خبری وبسایت اندرویدکده را در ادامه همراهی کنید.

    روز گذشته کمپانی اپل در صفحه توسعه دهندگان خود گفت که سیستم عامل آی او اس ۹ بر روی ۸۴ درصد از تلفن های هوشمندی که از آن پشتیبانی می کنند نصب شده است. این دیوایس ها شامل آیفون ها، آپید ها و آیپادها است. با این حساب، میزان استفاده از آی او اس ۹ نسبت به ماه فوریه با افزایش ۷ درصدی مواجه شده است.
    البته این رشد چندان رقم مطلبوبی نیست، زیرا ۲ ماه از عرضه آی او اس ۹ می گذرد و اینکه دو ماه طول کشیده است مردم به نسخه جدید سیستم عامل اپل مهاجرت نکنند، باعث می شود اپل نتواند رسیدن به این عدد را یک دست آورد بداند.
    اگر آی او اس ۹ با همین سرعت به رشد خود ادامه دهد، بسییار دور از ذهن است که این عدد تا پایان ماه ژوئن و تا رسیدن به مراسم WWDC 2016 که در آن نسخه جدید این سیستم عامل عرضه می شود، به ۹۰ درصد برسد.
    بسیاری معتقد هستند که دلیل سرعت کم ارتقا به ای آو اس ۹، باگ هایی باشد که این سیستم عامل با آن دست و پنجه نرم می کند. در نسخه اولیه و در به روز رسانی های بعدی، ما شاهد باگ های بسیاری بودیم. گفتنی است که آی او اس ۹٫۳ در زمان عرضه، با مشکل کرش کردن در روری آیفون های جدید و آیپدهای قدیمی مواجه می شد که اپل با عرضه یک پچ این مشکل را حل کرد.
    البته می توان دلایل دیگری را نیز برای آن متصور شد. اینکه مردم بنا ب دلایل مختلف شخصی و از روی عادت، استفاده از نسخه های قدیمی ای آو اس را ترجیح می دهند. موضوعی که باعث آی او اس ۹ را بر روی تمامی دیوایس های اپل شاهد نباشیم.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.