• گیم لافت استودیوی والنسیا رو تعطیل کرد

    promoBanner

    یکی از بهترین کمپانی های سازنده بازی های موبایلی، بدون شک گیم لافت است، اگر نگوییم بهترین است. آن ها در نقاط مختلف جهان دارای استودیو های زیادی هستند. یکی از این استودیوها در شهر والنسیای اسپانیا قرار دارد. اما حالا خبر رسیده است که استودیوی اسپانیای این کمپانی تعطیل شده است. جزییات بیشتر را در ادامه و بخش خبری اندرویدکده بخوانید.

    کمپانی سازنده سری عناوین Asphalt ،Modern Combat ،Nova ،Danger Dash و چند سری دیگر، در چند وقت گذشته استودیوهای زیادی را تعطیل کرده است و این بار نیز استودیوی خود در شهر والنسیای اسپانیا را تعطیل کرده است.

    با این حال و با تعطیل شدن استودیوی والنسیای اسپانیای گیم لافت، این استودیو هفتمین استودیوی گیم لافت است که به بهانه هزینه های بسیار زیاد و کاهش آن ها تعطیل شده است. همچنین با تعطیلی ۷ استودیو، بیش از ۸۵۰ کارمند آن ها نیز کار خود را از دست داده اند. گفتنی است هرساله سود کمپانی گیم لافت در حال افزایش است.
    هنوز دلیل خاصی از سوی گیم لافت برای این تصمیم اعلام نشده است و آن ها با رسانه ها در این خصوص صحبتی نداشته اند. در صورتی که خبر جدیدی در این باره منتشر شود، ما شما را به روز خواهیم کرد.

    (۷)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.