• معرفی رسمی Huawei P9 و Huawei P9 Plus

    Huawei-P9-colors-768x274

    معرفی رسمی Huawei P9  و Huawei P9 Plus ؛ در مراسم رونمایی امروز لندن، Huawei از جدیدترین اسمارتفون هایش رونمایی کرد. سازنده ی بلند پرواز چینی به موفقیت و استقبال از Samsung Galaxy S7 و LG G5 توجه کرده و در سری جدید P9 خود تکلونوژی جالبی بکار برده است.

    P9 از نظر طراحی و شمایل فرق زیادی با P8 نمیکند؛ ولی در طراحی از شمایل و المان های طراحی Nexus 6P استفاده شده.

    این اسمارتفون فقط دارای ۶٫۹۵ میلی متر کلفتی یا ارتفاع است و بدنه ی آن کاملا از فلز ساخته شده؛ و همچنین داری گوشه هایی خمیده است که نمای ظاهری جالب و جذابی به گوشی داده اند.

    در بخش نمایش و رزولوشن نمایش گوشی، Huawei همچنان نمایش کمی فراتر از ۱۰۸۰ ارائه می دهد. P9 دارای صفحه ی ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است که در هر اینچ قابلیت نمایش ۴۲۳ پیکسل را دارد.

    P9 Plus دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است و برای کاربرانی که خواهان صفحه ی بزرگتری هستند مناسب تر خواهد بود.

    P9 دارای رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است؛ و P9 Plus دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه است.

    ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه در مدل دیگری از P9 نیز موجود است؛ ولی P9 Plus فقط دارای این گزینه ها از حافظه ی داخلی و رم است. هر دو مدل از کارت حافظه ی جانبی microSD نیز پشتیبانی میکنند.

    Huawei-P9-image-sensors-768x256

    معرفی رسمی Huawei P9 و Huawei P9 Plus

    قبل از معرفی رسمی، شایعاتی درباره ی دوربین این اسمارتفون به گوش می رسید و به نظر می آمد که قرار است با دو دوربین عقب گوشی روبرو شویم؛ که الان با معرفی رسمی این شایعات به حقیقت پیوسته اند!

    Huawei اعلام کرد که برای محقق کردن این مهم با شرکت آلمانی متخصص دوربین Lecia همکاری کرده است.

    Huawei ادعا میکند که با P9 عکاسی اسمارتفونها را برای همیشه متحول میکند و تغییر میدهد.

    P9 دارای دو دوربین عقبی ۱۲ مگاپیکسلی است. کنار دوربین ها محدوده ای برای لیزر مخصوص تمرکز یا focus کار گذاشته شده به همراه دو فلش LED قدرتمند.

    دوربین جلوی گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی است تا تشنگان سلفی را نیز راضی نگه دارد!

    دوربین دوگانه ی P9 میتواند کارهای فوق العاده ای را رقم بزند. سنسور یکی از دوربین ها مونوکروم یا Monochrome است و دیگری رنگ یا Color. سنسور مونوکروم ۳۰۰ درصد نور بهتر و ۵۰ درصد Contrast بهتر را ارائه می دهد.

    سنسور عمق دوربین ها نیز با یکدیگر کار میکنند و شما می توانید فاصله های دورتر را نیز بهتر شکار کنید.

    خوره های عکاسی باید بدانند که Huawei حالتی به نام Manual Camera Mode را هم پیاده سازی کرده که در این حالت خیلی حرفه ای تر میتوانید به عکاسی بپردازید.

    دیگر مشخصات گوشی ها را میتوانید مشاهده کنید:

    Screenshot - 4_6_2016 , 9_45_51 PM

    معرفی رسمی Huawei P9 و Huawei P9 Plus

    یکی از نکات مثبت برند  Huawei نسبت به دیگر برندها قیمت مناسب تر و کیفیت متناسب با آن قیمت بود. P9 انتخاب ارزانی نیست؛ ولی نسبت به رقبا و Galaxy S7 قیمت مناسب تری دارد و بع توجه به مشخصات گوشی میتواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

    تنوع رنگی این اسمارتفون نیز بالاست که در تصویر معرفی خبر آن را مشاهده کرده اید. این محصول با شش رنگ مختلف در ۱۶ آوریل منتشر می شود: Ceramic White, Titanium Grey, Mystic Silver, Haze Gold, Prestige Gold  و  Rose Gold.

    (2)(0)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.