• اسمارت واچ کاسیو اندروید با قیمت ۵۰۰ دلار وارد بازار می‌شود

    casio_smart_outdoor_watch_wsd-f10_colors-1

    کاسیو اسمارت واچ خود Smart Outdoor Watch WSD-F10 که طراحی بسیار ظریفی دارد را در گوگل پلی استور،آمازون،REI و کاسیو استورعرضه کرد قیمت این دیوایس ممکن است خیلی زیاد به نظر برسد ولی مخصوص کسانی طراحی شده که بیشتربیرون از منزل زندگی می‌کنند و فعالیت‌های سخت دارند.

    اگر دونده،کوهنورد،کاوشگر و … هستید این وسیله می‌تواند آغاز سفر علمی و فنی شما باشد. تا کنون اسمارت واچ های متعددی طراحی شده که در طراحیشان به استایل توجه زیادی کرده‌اند اما مقاوت چندانی در برابر شیوه‌های زندگی سخت و پر جنب و جوش ندارند.این ساعت دارای نمایشگر ۱٫۳۲ اینچی دوئل لیر یا دو لایه است که دارای امکان امکان ذخیره نیرو می‌باشد و به کمک آن می‌توانید بین رنگ و صدای یکنواخت جابه جا شوید. به کمک این ویژگی، می‌توانید طول عمر باتری را افزایش دهید. اینطور که به نظر می رسد، این ساعت با گروهی از اپلیکیشن های مربوط به زندگی بیرون از منزل و مناسب دوییدن، کوهنوردی یا ماهی گیری پر شده، ولی هیچ چیز برای نصب برنامه‌های مورد علاقه تان مانع شما نمی شود. درست است که قیمت سنگینی دارد ولی به جرأت می‌توان گفت یکی از سرسخت ترین دیوایس های اندرویدی پوشیدنی است.

    (۵)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.