• گزارش: Clean Master پر استفاده ترین اپلیکیشن ۳ ماهه چهارم سال

    unnamed-113

    احتمالا هنگام خواندن تیتر متعجب شده اید، بله درست است، اپلیکیشن Clean Master توانسته لقب پراستفاده ترین اپلیکیشن ۳ ماهه آخر سال را به خودش اختصاص دهد. اگر سوال شما این است که این اپلیکیشن چیست پس ادامه خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    اگر توضیحی کلی درباره این اپلیکیشن بخواهید می توان به آن لقب یک نیروی بیرونی را داد که با تزریقش به گوشی جان دوباره به آن می بخشید. به گفته خود کمپانی این اپلیکیشن این اجازه را به دستگاه شما می دهد که با پاک کردن فایل های اضافه یا به اصطلاح جانک فایلز، اسمارتفون خود را تسریع کنید و از مصرف بیش از حد باتری جلوگیری کنید.
    اگر برنامه ای برای آنالیز مصرف باتری نصب کنید می توانید این مسئله را خودتان مشاهده کنید که برنامه های به نظر بسته شده و به صورت هایبرنیت قرار داده شده تا چه حد می توانند باتری شما را آزار دهند. قسمت Memory Boost رم شما را خالی کرده و اجازه می دهد تا دستگاه شما سرعت بیشتری داشته باشد. Cpu Cooler نیز در این دستگاه کارش، پیدا کردن برنامه هاییست که از پردازنده کار زیادی خواسته و باعث داغ شدن آن می شوند، بعد از پیدا کردن آن ها با اجازه شما آن ها را می بندد. در آخر Clean Master نیز به جست و جو در گوشی شما پرداخته و سعی می کند برنامه هایی که به نظر می رسد به نوعی ویروس، تروجان، ویروس های جاسوسی و … داشته باشند را پیدا کند و سریعا حذف نماید. این مورد را نیز به خاطر بسپارید که این اپلیکیشن کاملا آزاد و مجانی است.
    طبق آنالیز هایی که در رابطه با پر استفاده ترین اپلیکیشن اندروید در ۳ ماهه آخر سال انجام گرفته، این مورد قطعیت یافته که Clean Master پر استفاده ترین اپلیکیشن اندرویدی این تاریخ بوده است. ولی در iOS این مسئله متفاوت است و تانگو پراستفاده ترین اپلیکیشن بوده است که توسط برنامه iFunny نیز تعقیب می شده است.

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.