• تصاویری که به نظر می رسد طرح نهایی Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge باشند به بیرون درز پیدا کردند

    2

    خانم ها وآقایان، به نظر می رسد در حال دیدن اولین تصاویر از دو پرچمدار آینده سامسونگ هستیم که Samsung Galaxy S7 و Samsung Galaxy S7 Edge هستند. این تصاویر دقیق ترین تصاویر منتشر شده تا به اکنون هستند و بسیار واقعی تر از تصاویر قبلی به نظر می رسند که طبق تقویم، قرار است ۲۱ فوریه معرفی شوند. ادامه خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    این تصاویر که توسط @evleaks منتشر شده اند، به نظر می رسد تصاویر واقعی هستند و از آن دسته عکس ها نیستند که توسط هواداران با عنوان طرح مفهومی منتشر می شوند. پیشتر نیز evleaks دست به انتشار تصاویر اسمارتفون های معروف پیش ار معرفی آن ها زده بود و این تصاویر نیز درست از آب در می آمدند. حالا امیدواریم دراین قضیه نیز این تصاویر درست باشند و ما در حال مشاهده تصاویر واقعی دو پرچمدار آینده سامسونگ باشیم.
    3

    1
    همانطور که انتظار داشتیم، Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge هردو تفاوت زیادی با برادر های سری ۶ خود که سال پیش معرفی شدند نکرده اند. سری ۷ پرچمدار های سامسونگ قرار است پیشرفت های خاصی نسبت به سری ۶ داشته باشد که از جمله آن ها می توان به پشتیبانی از میکرو اس دی، باتری های با ظرفیت و دوام بالاتر و ضد آب بودن اشاره کرد. بسته با بازاری که این پرچمدار ها را از آن ها خریداری می کنید پردازنده های آن ها نیز متفاوت اند. بازار های آمریکا و چین قرار است از اسنپدراگون ۸۲۰ و دیگر بازار ها از سری اگزینوس ۸۰۰۰ این دستگاه استفاده کنند. انتظار می رود این دستگاه از ۴ گیگابایت رم استفاده کند و به جای استفاده از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی از دوربین های ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور های بزرگتر استفاده کند.
    درست است که فعلا چیزی قطعیت ندارد ولی فعلا صبورانه صبر کنید تا معرفی رسمی و قبل از آن شایعات دقیق تر و بیشتر.

    (۴)(۳)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.