• طرحی از دستگاه جدید سونی Xperia C6 به بیرون درز کرد

    1

    ماه دیگر، در کنفرانس بزرگ MWC 2016 در بارسلون، سونی نیز برنامه برای اجرای یک کنفرانس خبری را دارد و به احتمال فراوان چند دستگاه موبایل جدید را در آن جا معرفی خواهد کرد و یکی از آن ها احتمالا Xperia C6 خواهد بود.ادامه خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    درحالی که هنوز سونی به صورت رسمی معرفی این دستگاه را اعلام نکرده است ولی پیشتر در همین ماه چند تصویر لو رفته ازین دستگاه را مشاهده کردیم. جالا طرح هایی ازین دستگاه لو رفته و از آن جایی که این طرح ها از طرف Onleaks منتشر شده اند که منبعی معتبر است می توانیم به آن ها اعتماد کنیم و طرح کلی این دستگاه را براساس این طرح های منتشر شده در ذهنمان ترسیم کنیم.
    به نظر می رسد که Xperia C6 از طراحی برادر بزرگ ترش یعنی Sony Xperia C5 Ultra استفاده های زیادی کرده باشد. دستگاهی که صفحه نمایشی ۶ اینچی با کیفیت FHD و بزل ( حاشیه چپ و راست) بسیار به بازار معرفی شد. هنوز برای ما مشخص نیست که Xperia C6 با چه سایزی به بازار راه خواهد یافت و آیا همانند طراحی اش که از C5 Ultra الگو برداری کرده است ، سایزش را نیز از آن الگو می گیرد و یا خیر. ولی به صورت کلی احتمالی که می توان به این قضیه داد این است که این دستگاه با صفحه نمایشی کوچکتر از ۵ اینچ معرفی نخواهد شد. شایعاتی که درباره این دستگاه منتشر شده اند خبر از صفحه نمایش FHD را بر روی این دستگاه می دهند و براساس شایعات ما میدانیم که این دستگاه از پردازنده ۸ هسته ایه Mediatek Helio P10 استفاده خواهد کرد که پردازنده ای خیلی قوی به شمار نمی رود ولی کاملا مناسب پردازشی روان در کنار هزینه پایین است.
    همانطوری که طرح Sony Xperia C6 مشاهده می کنید ، احتمالا این دستگاه در ۳ رنگ قابل تهیه خواهد بود.
    2

    3

    (۶)(۴)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.