• اسمارتفون به صرفه ZTE Grand X3 آماده برای فروش در آمریکا

    1

    این دستگاه که در اوایل ژانویه در CES 2016 معرفی شد هم اکنون در آمریکا قابل تهیه است. این دستگاه که دستگاهی به صرفه ب شمار می رود با مشخصات بسیار خوب خودش توجهات را به سمت خودش جلب کرده است. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    این دستگاه، که اسمارتفونی بزرگ به شمار می رود، با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچیه خود با کیفیت صفحه HD قرار است لحظات زیبایی را برای خریدارانش فراهم کند. وظیفه پردازش درین دستگاه به عهده پردازنده اسنپدراگون ۲۱۲ است و در کنار این پردازنده ۲ گیگابایت رم قرار است کمک کاره پردازش باشد. این دستگاه از LTE نیز بهره مند شده است. دوربین پشت این گوشی ۸ مگاپیکسلی است و در جلوی دستگاه دوربینی ۲ مگاپیکسلی قرار داده شده است. دیگر مشخصات این دستگاه، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از Micro SD و داشتن باتری با ظرفیت ۳۰۸۰ میلی آمپر است که باتری عظیم الجثه ای شمرده می شود. نکته قابل توجه راجع به باتری این دستگاه این است که هم از شارژ سریع پشتیبانی می کند و هم قابل تعویض نیز هست. Grand X3 اندروید ۵٫۱ را به صورت پیش فرض برروی خود دارد و هنوز صحبتی راجع به ارتقای آن به اندروید ۶ نشده است.
    این دستگاه فقط ۱۲۹$ قیمت دارد و به صورت قراردادی نیز به فروش نمی رسد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.