• BLU Vivo XL امروز منتشر شد و این آخر هفته فقط ۹۹$ قیمت دارد

    vivo-xl-vivo-5_2

    چند هفته پیش بود که ایستگاه BLU در میامی فبلتی ۵٫۵ اینچی را که از مشخصاتی میان رده بهره می برد، را معرفی کرد. این دستگاه که قیمت پایینی نیز برای آن در نظر گرفته شده است از امروز از طریق BestBuy قابل تهیه است.ادامه خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    فقط درین آخر هفته، این اسمارتفون که قیمت آن در خرده فروشی ها ۱۴۹$ در نظر گرفته شده است را می توان تنها با ۹۹ دلار تهیه کرد.
    طی بررسی ای که ما ازین دستگاه هنگام کار با آن داشتیم فهمیدیم که حتی دراین بازه قیمتی، می توان خریدار را حیرت زده کرد.این دستگاه با قیمت ۱۴۹$ نیز بسیار به صرفه است پس لازم نیست بگوییم که ۹۹$، چقدر قیمت مناسبی برای آن به شمار می رود. این دستگاه با صفحه نمایش۵٫۵ اینچی و امولد، تراکم پیکسلی در حد کیفیت HD را در خود دارد. درست است که این تراکم پیکسلی رقیب مناسبی برای پرچمدار های بازار نیست ولی دراین بازه قیمتی کاملا مناسب به شمار می رود.
    پردازش دراین دستگاه به عهده یکی از پردازنده های مدیاتک با کد MT-6753 است که یک پردازنده ۸ هسته ای به شمار می رود. در کنار این پردازنده مارت گرافیم مالی T720 و دو گیگابایت رم قرار است وظیفه پردازش را برعهده گیرند. این پردازنده در انجام پردازش های سبک کاملا عملکرد روان و لذت بخشی را از خود نشان داد.
    جالب توجه است که شرکت BLU و خبرگزاری های رسمی هنگام معرفی بلو ویوو XL ، مقایسه بنجمارکیه این دستگاه را با Moto G نسل سوم انجام دادند و قدرت BLU Vivo XL را به همگان نشان دادند. در حال حاضر این اطلاعات منتشر شده قابل استناد نیست ولی به احتمال زیاد ، آن ها صحت دارند.
    1
    اگر بخواهیم از دیگر مشخصات این دستگاه بگوییم باید به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت این اسمارتفون اشاره کنیم. دوربین جلوی این دستگاه نیز ۵ مگاپیکسلی است. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که می توان آن را با Micro SD نیز افزایش داد بر روی دستگاه قرار دارد. در بخش نرم افزاری، این دستگاه به اندروید ۵٫۱ مجهز شده است و خبر خوب آن است که اندروید ۶ یا مارشمالو برای این دستگاه از طرف BLU تایید شده است.این دستگاه در رنگ های آبی و طلایی قابل تهیه است.

    (۰)(۰)
    • admin

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.