• شایعه: LG G5 با صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی و تراکم پیکسلی ۲K

    lg-s-latest-g4-teaser-focuses-on-the-upcoming-flagship-s-improved-qhd-display

    `پیشتر در همین ماه، مشخصاتی از LG G5 به بیرون درز کرده بود که خبر ازین میداد LG برنامه برای جا به جایی کلید صدا از پشت گوشی، به سمت چپ گوشی را دارد. همچنین گوشی دارای صفحه نمایشی با بزل بسیار کم دارد. در پشت گوشی خمیدگی ای وجود دارد که قرار است به استقامت گوشی در هنگام برخورد با زمین کمک کرده و اثر ضربه را پخش کند.ادامه خبر را در اندرویدکده بخوانید.

    همین چند روز پیش بود که تصاویری از گوشی به بیرون درز کرد. درواقع می توان گفت این تصاویر از کیس های پشت گوشی بود که به بیرون درز کرده بود و خبر ازین موضوع می داد که دکمه کم و زیاد کردن صدا به سمت چپ انتقال یافته است. همچنین این مسئله را نیز نشان داد که تکنولوژی دوربین های دوگانه در پشت گوشی نیز وجود دارد و حسگر اثر انگشت نیز در پشت دوربین عقب قرار داده شده است.
    این اطلاعات و کیس ها از طرف Technoconfigurations مورد تایید قرار گرفته است و با استفاده از این کیس ها شکل احتمالی این دستگاه به صورت ۳بعدی طراحی شده است که در تصاویر زیر آن را برای شما نمایش داده ایم.
    2

    1

    به نقل از Technoconfigurations، ال جی قرار است برای پرچمدار جدید خودش صفحه نمایشی ۵٫۶ اینچی را تدارک ببیند که تراکم پیکسلی روی آن کیفیتی در حد ۲K را برای شما به ارمغان بیاورد.وظیفه پردازش در این دستگاه به عهده اسنپدراگون ۸۲۰ که آخرین محصول کوالکام است قرار داده شده است. گرافیک آدرنو ۵۳۰ و ۴ گیگابایت رم نیز به کمک این پردازنده وظیفه پردازش را برعهده دارند. دوربین های این اسمارتفون، همانند پرچمدار های قبلی LG قرار است از نقاط قوت این دستگاه باشند. در پشت دستگاه ، دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربینی ۸ مگاپیکسلی قرار داده شده اند که همان دوربین دوگانه این گوشی هستند. این تکنولوژی به استفاده کنندگان این اجازه را می دهد که از زمینه فوکوس را بعد گرفتن عکس نیز تغییر دهند، کاری که در دوربین Lytro نیز انجام می پذیرد. همچنین این دوربین توانایی ضبظ و پخش ویدئو های ۴K را نیز دارد. دوربین جلوی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است.این گوشی از پورت C شکل نیز پشتیبانی می کند و ضخامتش قرار است در حدود ۸٫۲mm باشد.
    LG در حال تدارک چیدن برای برگزاری کنفرانسی در ۲۱ فوریه است که دستگاهش را معرفی کند.سامسونگ نیز قرار است Galaxy S7 را در همان روز معرفی کند که دقیقا یک روز قبل از کنفرانس بزرگ بارسلون یا MWC 2016 است.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.