• Samsung Galaxy S7 توانایی پخش ۱۷ ساعت ویدئو با بالاترین روشنایی را دارد؟

    galaxys6_black_v3

    شایعات مربوط به گلکسی اس۷ با سرعت هرچه تمام تر درحال درنوردیدن دنیای تکنولوژی هستند و ذهن هر کسی را به خود مشغول می کنند. این چند هفته پر از اخباری بوده که گاهی برای دوست داران سامسونگ ناامید کننده و گاها هم باعث خوشحالی شان می شده است. رونمایی اصلی ازین گوشی قرار است روز قبل از جشنواره بزرگ موبایل در بارسلون باشد. ادامه خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    در طی این چند هفته تکه تکه پازل ما در حال کامل شدن است و هرروزه اطلاعات جدیدی از این اسمارتفون پرچمدار به دست ما می رسد.پیشتر، طی یک لیک، یک برگه به دست ما رسید که در آن خبر از بالاتر رفتن ظرفیت باتری این دستگاه نسبت به دستگاه پیشین خودش می داد و این بالا رفتن از ۲۵۵۰ میلی آمپر به ۳۰۰۰ میلی آمپر بود.حالا از یک منبع معتبر خبری بدست ما رسیده که پیشتر از قبل ، بالاتر رفتن ظرفیت باتری را محتمل می کند.
    به تازگی، یکی از افرادی که پیشتر در سامسونگ مشغول به کار بوده دسترسی کاملی به Galaxy S7 پیدا کرده و توانسته آن را چک کند.این شخص ادعا می کند که پرچمدار بعدی سامسونگ این توانایی را دارد که ۱۷ ساعت به صورت پیوسته پخش ویدئو انجام دهد و حتی می تواند آن را با روشنایی کامل انجام دهد. از آن جایی که پخش ویدئو با روشنایی کامل صفحه نمایش بسیار مورد عجیبی و زیادی به نظر می رسد، پس ما سعی می کنیم این قضیه را فعلا در قسمت ۱۷ ساعت پخش ویدئو محدود کنیم.

    بگذارید درباره بقیه دستگاه های سامسونگ نیز اطلاعاتی به شما دهیم که دقیقا مفهوم پخش ۱۷ ساعت ویدئو برای شما ملموس شود. طبق تکنولوژی سامسونگ و متد های آن خیلی دور از ذهن نیست که بتوان با گلکسی اس ۷ به ۱۷ ساعت پخش ویدئو رسید چرا که در Samsung Galaxy S6 این زمان ۱۳ ساعت تخمین زده شده بود و در Note 5 نیز این زمان ۱۵ ساعت بود. با داشتن چنین اطلاعاتی پخش ۱۷ ساعت ویدئو توسط Galaxy S7 خیلی دور از ذهن نمی رسد. با توجه به شایعاتی که خبر از افزایش ظرفیت باتری می دهد این معقوله منطقی تر نیز به نظر می رسد. موارد دیگری که می توانند درین موضوع دخیل شوند زیادند که از جمله آن ها می توان به عملکرد پردازنده های سری ۸۰۰۰ اگزینوس اشاره داشت که هنوز عملکرد آن زیر ذره بین نرفته و بررسی نشده است. بهینه تر کردن صفحه نمایش های سوپر امولد، رابط کاربری تاچ ویز روی اندروید ۶ و رم نیز می توانند تاثیر هایی برین زمینه از خود نشان دهند.

    هر قدر منطقی نیز به نظر بیاید، این اطلاعات هنوز تایید نشده هستند و نمی توان به آن ها استناد کرد پس تا معرفی رسمی این گوشی در MWC2016 ، که زمان زیادی نیز به آن نمانده بایستی صبر کنید.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.