• Microsoft Lumia 650 آماده پیش فروش قبل از معرفی رسمی

    1

    این دستگاه که انتظار می رود در اوایل فوریه معرفی شود توانسته قبل از معرفی راه خودش را به خرده فروش ها برای پیش فروش پیدا کند. این خرده فروشی که نامش MubileFun است مشخصات این دستگاه را اعلام کرده و این موضوع را نیز اعلام داشته که این دستگاه ، یک دستگاه میان رده در بین اسمارتفون های ویندوزی است.با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    همانطور که پیشتر نیز گزارش شده بود، به نظر می رسد مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای معرفی کردن Lumia 650 به عنوان یک دستگاه میان رده و به صرفه باشد. این دستگاه قرار است ویندوز ۱۰ را همان زمانی که از جعبه خارج می شود بر روی خود داشته باشد و در کنار آن تمام اپلیکیشن های کلیدی مایکروسافت را نیز همگی یکجا داشته باشد. این اپلیکیشن ها شامل Microsoft Office ، OneDrive، Cortana و Microsoft Edge که جایگزین اینترنت اکسپلورر است ، هستند.
    اگر بخواهیم از مشخصات داخلی این دستگاه بگوییم در ابتدا باید به پردازنده این دستگاه اشاره کنیم. پردازش در این دستگاه به عهذه اسنپدراگون ۲۱۰ است که پردازش گری ۴ هسته ای با فرکانس ۱٫۱ گیگاهرتز است. این پردازنده به کمک ۱ گیگابایت رم قرار است وظایف پردازشی را انجام دهد و این قضیه به این معناست که نمی توان انتظار کار های خارق العاده را ازین دستگاه داشته باشیم. صفحه نمایش این دستگاه ۵ اینچ است و تراکم پیکسلی در آن در حد HD می باشد که موردی طبیعی برای اسمارتفونی میان رده است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به ۵ مگاپیکسل دوربین جلو و ۸ مگاپیکسل دوربین پشت آن اشاره کرد. این دستگاه از LTE نیز بهره میبرد و باتری اش نیز ۲۰۰۰ میلی آمپری است.
    به نقل از لیستی که MobileFun منتشر ساخته است، لومیا ۶۵۰ فقط ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد ولی در اخباری دیگر این مورد به گوش رسیده که پایین ترین ظرفیت حافظه داخلی در این دستگاه ۱۶ است چرا که نصب ویندوز ۱۰ تقریبا ۸ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد و با داشتن فقط ۸ گیگابایت فضای خالی این مورد معقول به نظر نمی رسد.
    MobileFun مبلغی درحدود ۲۸۴ دلار را برای این گوشی در نظر گرفته است ولی به نظر قیمت نامعقولی می رسد چرا که پیشتر شنیده بودیم قرار است قیمت این دستگاه ۲۳۰ دلار باشد و تفاوتی ۵۰ دلاری در این بازه فاحش به نظر می رسد. حتی به نظر می رسد قیمت پایانی این دستگاه ارزان تر نیز باشد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.