• یکی از کارمندان سامسونگ اطلاعات جدیدی را راجع به Galaxy S7 فاش کرد

    5

    شخصی که ادعا می کرد یکی از کارمندان سامسونگ در بخش موبایل است اطلاعات جدیدی را راجع به Galaxy S7 منتشر ساخته است. این کارمند به یکی از از خبرگزاری های کره ای این اطلاعات را داده است و قبل ازینکه بخواهیم این داستان را برای شما تعریف کنیم بایستی بگوییم ممکن است این قضیه نیز مانند خیلی های دیگر شایعه ای بیش نباشد. با ما در اندروید کده همراه باشید.

    قبل از بیان این موضوع نگاهی به اخباری که پیشتر راجع به این گوشی لو رفته بود می اندازیم که این موضوع را بیان می کرد Samsung Galaxy S7 قرار است با صفحه نمایشی ۵٫۱ اینچی و با کیفیت QHD به بازار ارائه شود و در کنار این دستگاه، دوست داران اسمارتفون خمیده Galaxy S7 Edge ، اسمارتفونی با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و کیفیت QHD را ملاقات خواهند کرد.

    به نقل از این کارمند، سامسونگ قرار است برای تمام نسخه های خانواده سری S7 یک مدل سیاه با طراحی بسیار شیک و پرچمدارگون را تدارک ببیند. همچنین در قسمت دوربین، سامسونگ درحال برنامه ریزی دوربین هایی است که بتوانند در شب تصاویر خوبی را شکار کنند. در این زمینه پیشتر شایعاتی را شنیده بودیم که می گفت سامسونگ می خواهد به جای استفاده از ISOCELL برای دوربین هایش از BRIGHTCELL استفاده کند که همانطور که از نامش پیداست قرار نور بیشتری را جذب کند و در شب تصاویر بهتری را شکار کند.
    در شایعات آمده که دوربین این گوشی قرار است ۱۲ مگاپیکسلی باشد و این بار سامسونگ تصمیم دارد به جای تمرکز بر روی مگاپیکسل روی موارد دیگری از قبیل عکاسی در شب تمرکز کند. البته شاید در کنار عکاسی در شب موارد دیگری به این دوربین اضافه شود وگرنه ۱۲ مگاپیکسلی کردن دوربین تصویر بدی در ذهن خریدار ایجاد می کند.این دوربین قرار است از تکنولوژی Dual Pixel استفاده کند که در دوربین های DSLR استفاده می شود. این تکنولوژی نویز های وارده به تصویر را کاهش داده و رنگ ها را دقیق تر نمایش می دهد و می تواند همان موردی باشد که قرار است در کنار عکاسی در شب ظاهر شود.

    سامسونگ Galaxy S7 قرار است ضد آب و ضد گردو غبار باشد. این گفته نیز از همان کارمند سامسونگ است که می گوید این تغییر جز تغییراتی است که در S5 بوجود آمد ولی در S6 دیگر خبری از آن ها نبود ولی حالا با آماده شدن S7 برای ورود، سامسونگ می خواهد تمام برگ های برنده اش را در آن به کار ببرد. همچنین در این اسمارتفون پرچمدار توانایی قرار دادن دو سیم کارت را دارید که می توانید از یک جای آن به جای Mirco SD استفاده کنید که خود پیشرفت بسیار خوبی است. این هم یکی دیگر از پیشرفت هاییست که S5 داشت ولی در S6 وجود نداشت و حالا S7 تقاضای بازگشت آن را کرده است.

    خریداران می توانند از بین ۴ رنگ مشکی، نقره ای، سفید و طلایی اسمارتفون خود را انتخاب کنند. همچنین به نظر می رسد این دستگاه ظرفیت باتری خود را افزایش خواهد داد که خبر خوبی است.

    طبق برنامه ریزی سال های پیش سامسونگ به احتمال فراوان رونمایی از دو دستگاه پرجمدار سامسونگ یعنی Samsung Galaxy S7 و Samsung Galaxy S7 Edge را در روز ۲۱ فوریه شاهد خواهیم بود که مراسم رونمایی ازین دو دستگاه است. این مراسم دقیقا یک روز پیشتر از همایش بزرگ MWC 2016 در بارسلون برگزار خواهد شد. درکنار دوربین، طراحی نیز یکی از مورد انتظار ترین قسمت های Galaxy S7 است که به احتمال فراوان شباهتش را با Galaxy S6 از دست نخواهد داد.

    (۵)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.