• سامسونگ Galaxy S7 روز ۱۱ مارچ راهی بازار می شود؟

    Samsung-reportedly-working-on-a-new-smartphone-series-called-the-Samsung-Galaxy-O

    طی توییتی از Evan Blass که روز جمعه منتشر شد، این موضوع به اطلاع دوست داران تکنولوژی رسید که ممکن است Samsung Galaxy S7 در روز ۱۱ مارچ راهی بازار می شود. پیشتر به اطلاع ما رسیده بود که به احتمال زیاد این دستگاه پرچمدار در روز ۲۱ فوریه معرفی خواهد شد. این رونمایی قرار است یک روز قبل از کنگره بزرگ موبایل بارسلون در سال ۲۰۱۶ انجام گیرد، همانند سال های قبل. ادامه خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    آخرین شایعات مرتبط با Galaxy S7 خبر ازین موضوع می دهند که این دستگاه قرار است از صفحه نمایشی ۵٫۱ اینچی و با کیفیت QHD استفاده کند. بسته به جایی که شما زندگی می کنید و در آن قرار دارید این اسمارتفون پرچمدار ، پردازنده خودش را انتخاب خواهد کرد.در آمریکا و چین پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ درین اسمارتفون قرار خواهد گرفتن و دیگر مناطق دنیا را پردازنده های اگزینوس پشتیبانی می کنند. ۴ گیگابایت رم درون نسخه ۶۴ گیگابایتی این دستگاه قرار دارد و هنوز معلوم نیست در نسخه های با حافظه داخلی کمتر رم کمتری نیز قرار دارد یا نه. دوربین پشت این دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی است و در جلوی این دستگاه دوربینی ۵ مگاپیکسلی قرار داده شده است.

    در همان زمانی که Galaxy S7 معرفی خواهد شد، مراسم معرفی Galaxy S7 Edge را نیز خواهیم دید که ظاهرا قرار است دستگاهی با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و با کیفیت QHD باشد. صحبت هایی مبنی بر این است که در سری S7 قرار است استاندارد هایی را که سامسونگ در سری S5 استفاده کرد را دوباره استفاده کند و این استاندارد ها شامل ضد آب و غبار بود و داشتن باتری قابل تعویض است.

    (۲)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.