• شایعه: لنوو آماده استفاده چیپست Exynos 8870 در یک دستگاه نامشخص

    samsung-exynos-5-octa-official-1

    چند روز پیش بود که شایعه ای درباره سامسونگ منتشر شد که قرار است چیست هایی با نام ۸۸۷۰ را به تولید برساند ولی این کار را جهت استفاده شخصی انجام ندهد و این سری فقط برای فروش باشند. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    اگر بخواهیم درباره خریداران این چیپست ها صحبت کنیم، ابتدا باید به Meizu اشاره کنیم که دراین باره از بقیه پیشی گرفته است و چیپست ۷۴۲۰ سامسونگ را در Meizu Pro 5 استفاده کرده است و توانسته با همین دستگاه از دو پرچمدار سامسونگ یعنی S6 و Note 5 در بنچمارک ها پیشی بگیرد.شایعه مربوطه به پردازنده جدید سامسونگ یعنی Exynos 8870 قرار است پردازنده قدرتمند و همزادی برای چیپست معرفی نشده ۸۸۹۰ باشد که شایعه می شود قرار است درون Galaxy S7 قرار بگیرد. با این اوصاف این پردازنده در حد اندازه های اسنپدراگون ۸۲۰ ظاهر خواهد شد.

    شایعه جدیدی که در همین زمینه منتشر شده است استفاده این چیپست توسط Lenovo را تایید می کند و این موضوع را بیان می کند که لنوو این پردازنده را در یکی از پرچمدار هایش به کار خواهد برد.

    هنوز مشخص نیست دستگاه جدید لنوو چه برنامه هایی برای بازار دارد و قرار است در کدام بازار ها سر در بیاورد ولی تجربه های قبلی لنوو نشان داده که دستگاه های این شرکت در بازار های غربی کمی خجالتی هستند و بیشتر فروش خود را در بازار های شرقی و شرق آسیا از قبیل هند، مالزی، چین و … تجربه می کنند. این شرکت درحال آماده سازی لنوو K4 Note است که قرار است جایگزین دستگاه بسیار موفق K3 Note شود که فروش بسیار خوبی را تجربه کرد.به نظر نمی رسد لنوو در حال آماده سازی K4 Note با پردازنده های ۸۸۷۰ باشد چرا که این پردازنده ها برای دستگاهی پرچمدار مناسب هستند که یک دستگاه صرفا بالا رده.

    Exynos 7420 ، پردازنده دستگاه های پرچمدار سال ۲۰۱۵ به وضوح قدرت سامسونگ را در چیپست سازی نشان داد و هر دستگاه های که ازین پردازنده استفاده کرده بود را به جایگاه بسیار مناسبی در صدر جدول بنچمارک های متفاوت رساند.

    (۱)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.