• اطلاعات جدیدی راجع به Letv LeMax Pro منتشر شد

    LeTV-Max-hands-on-image-GSMinsider.com-photo

    دستگاه معرفی نشده Letv LeMax Pro تا به کنون، توجهات زیادی را به خود جلب کرده و تمامی این کارها را توانسته با مشخصات بسیار چشم گیرش انجام دهد. این دستگاه که توانسته در انتوتو بنچمارک بالاتر از ۱۳۰ هزار را به ثبت برساند به صورت غیررسمی صدر جدول انتوتو را ازآن خود کرده است. ادامه خبر را در اندرویدکده بخوانید.

    مشخصات بسیار بالای این دستگاه از قبیل اسنپدراگون ۸۲۰ که یک پردازنده ۴ هسته ای به همراه کارت گرافیک Aderno 530 است، ۴ گیگابایت رم LPDDR4 و صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی با کیفیت QHD بسیار چشم گیر هستند و این اتفاق زمانی رخ می دهد که می دانیم Letv دستگاه هایش را با قیمت کم به بازار ارسال می کند.

    در قسمت دوربین برای این دستگاه، یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربینی ۴ مگاپیکسلی با تکنولوژی التراپیکسل قرار داده شده است. وظیفه انرژی رسانی در این دستگاه به عهده یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری است و اندروید پیش فرض این دستگاه قرار است اندروید مارشمالو یا ۶ باشد.

    اطلاعات جدیدی از طریق سایت Weibo به دست ما رسیده است وجود یک حسگر اثر انگشت Ultra Sonic ساخته کوالکام در این دستگاه را تایید می کند. این حسگر اثر انگشت منحصر به فرد این قابلیت را به دستگاه می دهد که حسگر را درون صفحه نمایش جایگذاری کند و فرد با قرار دادن انگشتش روی صفحه نمایش ، قفل دستگاه را باز کند. همچنین در کنار این تکنولوژی، سریع ترین تکنولوژی مربوط به وای فای نیز در این دستگاه قرار گرفته است که ۸۰۲٫۱۱ ac است. این دستگاه احتمالا در CES رونمایی می شود که ۶ ژانویه است. تا آن موقع باید منتظر بمانیم که بفهمیم آیا غافلگیری بیشتری انتظار ما را می کشد یا نه.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.