• Microsoft Lumia 550 آماده فروش در هند و آمریکا

    nokia

    دستگاهی که همین امسال معرفی شد و اتفاقا درکنار دو دستگاه پرچمدار مایکروسافت یعنی Lumia 950 و Lumia 950 XL رخ به علاقه مندان نشان داد توانست اعتباری برای خود کسب کند و این مسئله هم بخاطر وجود ویندوز ۱۰ بر روی آن بود. حالا اخبار جدیدتری ازین دستگاه به گوش می رسد. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    با اینکه مایکروسافت به تازگی فروش Lumia 550 را شروع کرده است ولی تا به امروز فروش رسمی این دستگاه را در آمریکا آغاز نکرده بود. حالا میکروسافت دست به این کار زده و علاقه مندان خود را بیش ازین منتظر نگذاشته است. قیمت این دستگاه در هردو رنگش ۱۴۹$ دلار ثبت شده است و می توان آن را به صورت قراردادی از T-Mobile و At&t خریداری کرد. در کنار آغاز فروش این دستگاه در آمریکا، این گوشی راه خود را به هند نیز باز کرده و ۱۴۰$ قیمت گذاری شده است.

    در کنار قرار داشتن ویندوز ۱۰ بر روی این دستگاه، این اسمارتفون صفحه نمایشی ۴٫۷ اینچی با کیفیت HD دارد. دوربین های این گوشی ۵ و ۲ مگاپیکسلی هستند. وظیفه انرژی رسانی دراین دستگاه به عهده باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری این گوشی است. پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰ به همراه ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق میکرو اس دی از دیگر مشخصات این دستگاه هستند.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.