• شایعه: سامسونگ Galaxy S7 با اسکنر عنبیه معرفی می شود

    galaxys6_black_v3

    به نقل از گزارشات به گوش رسیده از لهستان، بهتر است پولتان را ذخیره کنید چرا سامسونگ قرار است پول بیشتری را در ازای اسکنر چشمی که بر روی Galaxy S7 قرار داده از شما بگیرد. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    اگر این گزارش به گوش رسیده درست از آب در بیاید، بالاتر رفتن قیمت این اسمارتفون نیز طبیعی خواهد بود. به نقل از Evan Blass که زمانی در @evleaks کار می کرد، ما قرار است ۴ نسخه متفاوت از Galaxy S7 را شاهد باشیم. Galaxy S7، Galaxy S7 Edge ، Galaxy S7 Edge Plus و در آخر Galaxy S7 Plus.

    در کنار این شایعه افزایش قیمت بالا قرار دادن حسگر عنبیه، قرار داده شدن این تکنولوژی در تمام ۴ نسخه این اسمارتفون نیز خبری جالب به نظر می رسد. با وجود اسکنر عنبیه، عملا دیگر نیازی به حسگر اثر انگشت نخواهد بود چرا که با کمی خیره شدن به دستگاه تان، تمام مشخصات شما تشخیص داده خواهد شد. باز کردن قفل گوشی، پرداخت های الکترونیکی و به طور کلی تمام هویت شما در اسکنر عنبیه شما نیز وجود دارد و همانند اثر انگشت، عنبیه هر فرد مختص به خود اوست.

    پیشتر، ما به چند عکس از دو دستگاه Galaxy S7 و Galaxy S7 Plus برخوردیم که در آن دکمه هوم این دو دستگاه به صورت مستطیلی شکل در آمده بود و دیگر خبری از حسگز اثر انگشت در آن وجود نداشت.

    به احتمال بسیار زیاد معرفی این خانواده جدید در روز ۲۱ فوریه انجام می گیرد که یک روز قبل تر از نمایشگاه MWC در بارسلونا است.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.