• اپل به دنبال گرفتن ۱۷۹$ میلیون دلار دیگر از سامسونگ برای نقض پتنت

    SamsungVsApplePlanets

    پیشتر در همین امسال، اپل توانست دادگاه را متقاعد کند که سامسونگ متخلف است و ازین طریق توانست سامسونگ را به پرداخت ۵۴۸$ میلیون دلار جریمه سازد. ولی سامسونگ زیر بار حکم نرفت و تقاضای خودش را برای دادگاه اعظم ارسال کرد تا تجدیدنظری راجع به آن صورت گیرد. حالا بار دیگر اپل اقدام به شکایت از سامسونگ کرده و تقاضای پیگیری آن را دارد. ادامه خبر را در اندرویدکده بخوانید.

    ۵ دستگاهی که اپل در نقض پتنت در دفعه اول به آن ها اشاره کرد بعد از شکایت نیز به فروش خود ادامه دادند. حالا اپل به دنبال این مسئله است که به ازای تمام روزهای فروش آن ۵ دستگاه بعد از شکایت نخستین و گرفتن حق اولیه اش، رقم دیگری نیز از سامسونگ دریافت کند. اپل در پی گیری این مسئله، تمامی فروش این ۵ دستگاه را محاسبه کرده است و آن را پیش قاضی کو برده و درخواست غرامت کرده است. مبلغی که به دست قاضی کو رسیده است چیزی در حدود ۱۷۹$ میلیون دلار است. چهارشتبه هفته پیش بود که اپل این درخواست را پر کرده و به دادگاه ارسال ساخته است تا از طریق آن بتواند سامسونگ را مجبور به پرداخت این غرامت کند.

    ۵ دستگاهی که اپل در این پرونده جدید به آن ها اشاره کرده است به ترتیب Samsung Galaxy S 2 SkyRocket است که مبلغ ۶٫۱۴$ میلیون دلار غرامت آن تخمین زده شده است. بقیه دستگاه ها به ترتیب Samsung Epic 4G Touch با ۹۷$ میلیون دلار، Samsung Galaxy S 2 T-Mobile با ۷۴٫۷$ میلیون دلار، Samsung DROID Charge با ۶۲۰$ هزار دلار و در آخر Samsung Galaxy Prevail با ۱۶۷،۵۰۰$ هزار دلار هستند.

    آیا پایانی در این قضیه وجود دارد؟ آیا اپل و سامسونگ این نبرد را در همه ی زمینه ها ادامه خواهند داد؟

    (۲)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.