• Samsung Galaxy A9 توانست رکورد ۷۳،۵۹۲ را در انتوتو به ثبت برساند

    Antutu-ANDROIDADN-LOGO1

    هفته پیش بود که سامسونگ از دستگاه جدیدش پرده برداشت. این دستگاه که صفحه نمایش ۶ اینچی و تمام HD دارد توانسته با پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲ خود و ۳ گیگابایت رم اش در انتوتو غوغایی به پا کند. در ادامه نیز همراه ما باشید.

    این دستگاه که می توان آن را یک اسمارتفون بالا رده در سری A دستگاه های سامسونگ نامید توانسته رکورد خیلی خوبی را در انتوتو به ثبت برساند. عدد ۷۳،۵۹۲ این دستگاه را در کنار دو پرچمدار قدرتمند Xperia Z5 و HTC One M9 قرار دهد که هردو از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده کرده اند. این دو دستگاه به ترتیب اعداد ۷۶،۸۶۲ و ۷۹،۹۶۵ را در انتوتو به ثبت رسانده اند.

    در این جدول، صدر نشینی که هنوز به صورت رسمی صدرنشینی اش را نشان نداده و رکوردش تا به اینجا لو رفته دستگاهی نیست بجز LeTV LeMax Pro که با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم توانسته به عدد فوق العاده بالای ۱۳۳،۳۵۷ دست پیدا کند. ولی اسمارتفونی که فعلا به صورت رسمی در صدر جدول انتوتوی ما قرار گرفته است Huawei Mate 8 است که توانسته با همکاری پردازنده اش یعنی Kirin 950 و ۴ گیگابایت رم ، عدد ۹۲،۷۴۶ را به ثبت برساند.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.