• تبلت جدید ۸ اینچی سامسونگ در راه است

    Samsung-reportedly-working-on-a-new-smartphone-series-called-the-Samsung-Galaxy-O

    به تازگی دستگاهی از سامسونگ با نام SM-375S تاییدیه خود را برای تولید دریافت کرد که در این تاییدیه ۸ اینچی بودن، بلوتوث و وای فای این دستگاه به ثبت رسید، با این توصیفات سامسونگ در حال تولید چه دستگاهیست؟؟ ادامه خبر را در اندرویدکده بخوانید.

    به نقل از خبرگزاری ها، این مدل برای بار اول توسط خبرگزاری زوبا که یک رسانه هندی است بیان شده است. در ادامه این مسئله بیان شده که دو تبلت ۸ اینچی به هند برای تست و ارزیابی های بیشتر ارسال شده است. ظاهرا تبلت ها و تمامی نوشته های برداشته شده بعد از تست از بین می روند. قیمت ارزیابی شده برای تبلت چیزی در حدود ۱۰۳ دلار آمریکا بوده است ولی به نظر نمی رسد این قیمت قرار باشد قیمت نهایی دستگاه در هنگام عرضه به بازار باشد. با این تفاسیر ما با تبلتی پایین رده رو به رو هستیم.

    تا کنون که فقط مشخص شده این تبلت بلوتوث و وای فای دارد و به نظر می رسد سامسونگ قبل از معرفی رسمی این دستگاه هنوز آیتم هایی برای اضافه کردن به آن در نظر دارد .

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.