• از امروز می توانید اندروید ۶ را بر روی HTC M9 خود نصب کنید

    htc-one-m9-global-sketchfab-gunmetal

    طی توییتی که امروز از طرف تیم مدیریتی HTC منتشر شد این خبر به گوش تمام دارندگان HTC One M9 و HTc One A9 رسید که دستگاه هایشان ظرف ۲۴ ساعت آینده آپدیت خود را دریافت خواهد کرد.ادامه خبر را در اندرویدکده بخوانید.

    حالا عکس هایی نیز به دست ما رسیده که خبر از ارسال شدن آپدیت به دستگاه HTC One M9 می دهد. ظاهرا این آپدیت دو قسمتی است و برای تکمیل باید هردو قسمت کامل گردند. اولین آپدیت ۹۹٫۴۷ مگابایتی است و آپدیت دوم که بسیار حجیم تر از قسمت اول است ۱٫۲۱ گیگابایت حجم دارد.

    اندروید ۶ یک قسمت جدید برای مدیریت باتری در نظر گرفته است و نام آن را Doze قرار داده است. همانطور که از نام دوز پیداست، این قابلیت دستگاه شما را به خواب عمیقی فرو می برد که مصرف شارژ تا حد زیادی پایین بیاید. شما می توانید تنظیمات این قابلیت را با توجه به کارکرد خود تغییر دهید. قابلیت جدید دیگری که گوگل تدارک دیده است قابلی جست و جو از طریق ضربه روی صفحه نمایش است. موارد پیدا شده و مرتبط با تعداد ضربات شما روی صفحه نمایش نشان داده خواهند شد.

    هنگام آپدیت کردن دستگاه تان مطمئن شوید به شبکه وای فای خوبی وصل شده اید و دستگاه تان حتی در شارژ، حداقل ۵۰% شارژ داشته باشد. اگر دستگاه شما HTC A9 باشد آپدیتی که برای شما ارسال می شود آپدیت اندروید ۶٫۱ است.

    (۶)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.