• سامسونگ در نظر دارد نسخه بتا اندروید ۶ را در کره و بریتانیا تست کند

    18

    سامسونگ به تازگی نسخه بتا ۶ اندروید را برای دستگاه های بخصوصی در کره جنوبی و بریتانیا ارائه کرده است. این ایده به این منظور بوده است که آپدیت های مورد نیاز برای این ارتقای نسخه اندروید مشخص شوند و بازخورد این نسخه از طرف کاربران نیز دیده شود که قبل از ارائه جهانی این نسخه از اندروید و به صورت نسخه رسمی تمامی اشکالات آن رفع شود. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    اندروید ۶ قرار است برای دستگاه های زیادی از سامسونگ ارائه شود به همین منظور نسخه تستی و بتای این دستگاه باید در معرض تست های جدی قرار بگیرد تا مشکلات آن همگی مشخص شوند و برای نسخه اصلی رفع شوند. برای این تست پرچمدار های سال ۲۰۱۵ در نظر گرفته شده اند. این دستگاه ها Edge, Edge Plus, S6 و Note 5 هستند که اولین نسخه اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد. به هرحال خیلی این موضوع غیر قابل پیش بینی نبود که Galaxy S6 و برادر خمیده اش اولین دستگاه های دریافت کننده این اندروید باشند.

    متاسفانه مشکلی که اجازه نمی دهد دستگاه های به غیر از بریتانیا و کره جنوبی این آپدیت را نصب کنند وجود اپلیکیشن Galaxy Care است که فقط در دسترس کسانی است که دستگاه های خود را از شرکت های مخابراتی بریتانیا و کره جنوبی تهیه کرده اند. از طریق این اپلیکیشن به شما اجازه داده می شود بعد از یک رجیستریشن ساده اندروید ۶ را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

    (۲)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.