• رسمی: سامسونگ Galaxy A9 در چین معرفی شد

    1

    سامسونگ گلکسی A9 به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه که در چین معرفی شد خبر از یک دستگاه بالا رده برای سری A می دهد. با اینکه هنوز قیمت این دستگاه و همچنین عرضه آن برای کشور های مختلف مشخص نشده است ولی مشخصات این دستگاه تماما و به صورت رسمی اعلام شده اند. ادامه خبر را در اندرویدکده بخوانید.

    این دستگاه قرار است با یک صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت FHD و پنل سوپر امولد به بازار عرضه شود. پردازنده این دستگاه قرار است اسنپدراگون ۶۵۲ ( همان ۶۲۰ سابق) باشد که پردازنده ای ۸ هسته ای است و گرافیک Aderno 510 در کنار آن قرار گرفته است. این دستگاه ۳ گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت است.

    دو دوربین این دستگاه که یکی ۱۳ و دیگری ۸ مگاپیکسلی است با دیافراگم ۱٫۹ معرفی شده اند. این دستگاه همچنین حسگر اثر انگشت را در دکمه هوم خود قرار داده است که خوشنودی ها را دو چندان کرده است. باتری این دستگاه قابل تعویض است و قابلیت پشتیبانی از دوسیم کارت را دارد.

    این دستگاه از بدنه فلزی- شیشه ای استفاده کرده است و رنگ های سفید، طلایی و صورتی برای تهیه در دسترس هستند.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.