• لنوو در حال آماده سازی K4 Note با قیمت پایین و ۳ گیگابایت رم

    Lenovo-Logos-old-a_3331629b

    لنوو در حال آماده سازی دستگاه دیگریست و ظاهرا این دستگاه نیز قرار است در خط دستگاه های سری K Note قرار بگیرد. به دنبال دستگاه بسیار موفق K3 Note ، این دستگاه نیز قرار است K4 Note لقب بگیرد و در روز ۵ ژانویه به شکل رسمی در هند معرفی شود. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    این دستگاه توسط خود لنوو تایید شده است و همچنین در این تاییدیه آمده که این دستگاه قرار است ۳ گیگابایت رم را برروی خودش داشته باشد. البته هنوز معلوم نیست ولی شایعات خبر از بدنه فلزی و وجود یک حسگر اثر انگشت می دهند. به نقل از خبرگزاری های هند این دستگاه همانند برادر بزرگترش یعنی K3 Note فقط ۱۶۰$ قیمت خواهد داشت.

    علاوه بر این قیمت پایین و به صرفه، K3 Note مشخصات خوب دیگری از قبیل صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت FHD ، پردازنده ۸ هسته ایه مدیاتک ۶۷۵۲ را نیز برروی خود داشت. دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتیه قابل افزایش از طریق میکرو اس دی از دیگر مشخصات این دستگاه بودند. با توجه به برنامه ریزی های لنوو و نسل جدید بودن K4 ، ما انتظار معرفی دستگاهی میان رده ولی بهتر از K3 را داریم.

    هنوز مشخص نیست که لنوو برنامه ای برای ارائه جهانی این دستگاه دارد یا نه ولی به محض انتشار این خبر آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

    (۲)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.