• احتمال عرضه یک مدل فلزی از LG G5 در ماه فوریه

    gsmarena_001

    شایعات بسیار زیادی مبنی برعرضه یک مدل فلزی از LG G5 به گوش می رسد. همچنین گفته می شود که این گوشی در ماه فوریه روانه بازار خواهد شد. پیش از این گفته می شد که تاریخ عرضه این اسمارت فون دو ماهه اول سال ۲۰۱۶ باشد. گفته می شود که دوربین این دستگاه پیشرفت بسیار زیادی نسبت به LG G4 داشته باشد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    بر اساس جدیدترین شایعه منتشر شده توسط یک رسانه تایوانی، LG G5 دارای یک صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی خواهد بود. رزولوشن آن نیز QHD اعلام شده است. مانند تصویر بالا، بدنه LG G5 فلزی (غیر رسمی) خواهد بود.

    قرار است تا دوربین اصلی این اسمارت فون ۲۰ مگاپیکسلی باشد. ضمن اینکه یک شایعه دیگر وجود دارد که آن را ۲۱ مگاپیکسلی اعلام کرده است. دوربین اصلی دستگاه نسبت به LG G4 که دروبینی ۱۶ مگاپیکسلی داشت، پیشرفت بسیاری داشته است. همچنین دوربین جلوی این اسمارت فون نیز ۸ مگاپیکسلی اعلام شده است. البته هنوز مشخص نیست که LG G5 مانند LG V10 که ۲ دوربین داشت، عرضه خواهد شد یا خیر!
    LG G5 دارای اسکنر انگشت خواهد بود. در حالی که هم LG G3 و LG G4 از آن بی بهره بودند. ضمن اینکه پردازنده این اسمارت فون نیز Snapdragon 820 اعلام شده است.

    (۵)(۰)
    • admin

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.