• بزودی HTC A9 نسخه ۶ اندروید را دریافت خواهد کرد

    HTC A9

    همانطور که اطلاع دارید قرار بود کمپانی بزرگ گوگل از نسخه ۶٫۰٫۱ سیستم عامل اندروید رونمایی کند. سرانجام مدتی پیش کمپانی بزرگ گوگل از نسخه ۶ سیستم عامل اندروید رونمایی کرد. پس از گدشت چند ساعت از رونمایی این سیستم عامل، کمپانی گوگل این… بروز رسانی را برای دستگاه های نکسوسی عرضه کرد. تاکنون این بروز رسانی برای گوشی های هوشمند دیگر منتشر نشده بود که به تازگی بنا به خبری که در فضای مجازی مشاهده می شود، نسخه ۶٫۰٫۱ سیستم عامل اندروید بزودی برای گوشی هوشمند اچ تی سی A9 منتشر خواهد شد. اچ تی سی A9 دومین گوشی هوشمندی است که نسخه ۶٫۰٫۱ اندروید را زودتر از بقیه اسمارت فون ها دریافت خواهد کرد. در ادامه همراه وبسایت اندرویدکده باشید.

    در خبرهای چند روز پیش کمپانی HTC که در روزهای بحرانی خود به سر می برد، مطلع شدیم که این کمپانی تایوانی با عرضه گوشی هوشمند HTC A9 توانست بخشی از ضررهای گذشته خود را جبران کند و فروش بسیار خوبی از انتشار این گوشی کسب کرده است. همچنین این کمپانی پیشنهاد های بسیار خوبی را برای جمعه سیاه در اختیار کاربران قرار داده است و همین پیشنهاد ها باعث افزایش فروش این محصول شده است. متن کامل این خبر را میتوانید در وبسایت اندرویدکده مطالعه کنید.

    در نسخه ۶٫۰٫۱ سیستم عامل اندروید تغییراتی ایجاد شده است. این تغییرات شامل:

    • تغییراتی در بخش شکلک های جدید
    • قابلیت های جدیدی مانند دسترسی سریع به دوربین اسمارت فون با دو بار فشار دادن دکمه پاور گوشی
    • پشتیبانی از دکمه های ناوبری در تبلت ها
    • بهبود عملکرد کل سیستم عامل
    • بهبود عملکرد قابلیت Do not disturb
    • و…

    می باشند. اگر شما یکی از کاربران گوشی هوشمند HTC A9 هستید، بزودی این بروز رسانی بزرگ را دریافت خواهید کرد. البته مدیر عامل کل کمپانی تایوانی اچ تی سی قبلا به صورت رسمی اعلام کرده بود که با ارائه آپدیت جدید سیستم عامل اندروید، پس از عرضه آن برای گوشی های نکسوسی، گوشی هوشمند جدید کمپانی HTC یعنی اچ تی سی A9 این آپدیت را با اختلاف ۱۵ روز دریافت خواهد کرد. شایان به ذکر است که فعلا این قابلیت در گوشی های آنلاک شده خریداری شده در آمریکا فعال می باشد و گوشی انلاک شده HTC A9 این بروز رسانی را دریافت خواهد کرد.

    شایان به ذکر است که کمپانی HTC نسخه ۶ سیستم عامل اندروید را برای گوشی قدیمی HD2 نیز عرضه خواهد کرد. این گوشی هوشمند در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی اچ تی سی معرفی و عرضه شد و تاکنون همه آپدیت های سیستم عامل اندروید را دریافت کرده است. متن کامل این خبر در وبسایت اندرویدکده موجود است.

    البته مدیر عامل کمپانی اچ تی سی اعلام کرده است که نسخه ۶٫۰٫۱ سیستم عامل اندروید تا پایان سال ۲۰۱۵ برای گوشی های HTC One M9 نیز به صورت رسمی از سوی اچ تی سی منتشر خواهد شد. باز هم این بروز رسانی فقط برای گوشی های آنلاک شده در آمریکا قابل دسترس خواهد بود و هنوز تاریخ انتشار آپدیت جدید سیستم عامل برای سایر مناطق مشخص نشده است.

    دیدگاه شما در رابطه با نسخه ۶ سیستم عامل اندروید چیست؟ آیا کمپانی های دیگر نیز نسخه ۶ این سیستم عامل را تا پایان سال میلادی جاری برای گوشی های هوشمند خود عرضه خواهند کرد؟ دیدگاه های خودتان را با ما در میان بگذارید.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.