• قابلیت جدید Keep به نرم افزار لاین اضافه شد

    Line

    بدون شک برنامه لاین یکی از محبوبترین برنامه های پیام رسان محسوب می شود و بسیاری از کاربران هم اکنون برای ارتباط با سایر دوستان خود از این برنامه استفاده می کنند. این برنامه رقیب های بزرگی مانند تلگرام نیز دارد که پا به پا یکدیگر جلو می آیند و هر کدام با… ارائه آپدیت های جدید قابلیت های جدیدی را به اپلکیشن خود اضافه می کنند تا از رقیب خود جلوتر بزند. این روزها بسیاری از کاربران فقط برای انتقال پیام خود از این برنامه ها استفاده نمی کنند و تصاویر و فیلم های خود را با این نرم افزارها به دیگران ارسال می کنند. به همین علت فضای مورد نیاز برای سیو این اطلاعات از اهمیت بالایی برخورد دارد. در همین راستا، سازندگان نرم افزار لاین به تازگی قابلیت جدیدی را به این برنامه اضافه کردند. این قابلیت جدید Keep نام دارد. در ادامه همراه وبسایت اندرویدکده باشید.

    قابلیت جدید اضافه شده به برنامه لاین که Keep نام دارد، این اجازه را به کاربران می دهد که کاربران اطلاعات (تصاویر، فیلم ها و…) خود را در یک فضای کاملا شخصی ذخیره کنند. البته باید بگوییم که کاربران میتواند تا ۱ گیگ از اطلاعات خودشان را در این محل ذخیره کنند. با این قابلیت میتوانید مکالمات خود با دوستانتان را ذخیره کنید و هرموقع که بخواهید میتوانید به راحتی به آنها مراجعه کنید و به راحتی به همه آن ها دسترسی داشته باشید و در این صورت میتوانید خاطرتان خود را دوباره مرور کنید. هدف سازندگان لاین تنها قابلیت ذخیره اطلاعات نبوده و با این قابلیت شما در وقت خود نیز صرفه جویی می کنید و دیگر لازم نیست به دنبال مکالمات و اطلاعات خودتان بگردید و تنها با مراجعه به فضای ۱ گیگابایتی خود میتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

    پس از ذخیره اطلاعات مورد نظر در قسمت کیپ، با منوی اختصاصی این قابلیت میتوانید به سرعت به آن ها دسترسی داشته باشید و لازم نیست وقتتان را برای بالا یا پایین بردن صفحه یا جست و جو کردن هدر بدهید. همچنین کمپانی سازنده نرم افزار لاین به صورت رسمی اعلام کرده است که محتوای ذخیره شده در قسمت کیپ به صورت شخصی می باشد و دیگر کاربران قادر به مشاهده آن ها نیستند. خوشبختانه لاین در این قابلیت، قابلیت همگام سازی با فضای ابری خود برنامه لاین نیز قرار داده است. این قابلیت باعث می شود تمامی اطلاعات شما در حساب کاربری برنامه لاین آپلود شوند و در صورت حذف اشتباه اطلاعات ذخیره شده در قسمت کیپ میتوانید از اینترنت فایل های خودتان را دوباره دریافت کنید. همچنین اگر دسترسی به گوشی خودتان برایتان مقدور نیست میتوانید در گوشی های هوشمند دیگر به حساب کاربری شخصی خودتان مراجعه کنید و در گوشی دیگر نیز به اطلاعات شخصی خودتان دسترسی داشته باشید.

    شایان به ذکر است که این قابلیت یکسری محدودیت هایی را نیز به همراه دارد. اگر فایل ذخیره شده شما بیش از ۵۰ مگابایت حجم داشته باشد، نرم افزار پس از گذشت ۳۰ روز از زمان ذخیره فایل مورد نظر، لاین مجبور به حذف آن خواهد بود و پس از گذشت ۳۰ روز فایل مورد نظر شما از روی قسمت کیپ حذف شده است. البته فایل هایی که حجمی کمتر از ۵۰ مگابایت دارند برای همیشه در این قسمت ذخیره خواهند شد.

    هم اکنون میتوانید نسخه جدید برنامه لاین را برای سیستم عامل اندروید و سیستم عامل ای او اس را از گوگل پلی استور و اپ استور دانلود کنید و از قابلیت جدید کیپ استفاده کنید.

    دیدگاه شما در رابطه با قابلیت Keep برنامه لاین چیست؟ آیا رقیب لاین یعنی تلگرام نیز بزودی این قابلیت را برای کاربرانش فراهم می کند؟ دیدگاه های خودتان را با دیگر کاربران سایت اندرویدکده حتما در میان بگذارید.

    (۱۰)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.