• ساخت صفحه نمایش OLED آیفون ۸ به عهده کمپانی JDI خواهد بود

    JDI-iPhone8

    هنوز تا زمان معرفی گوشی هوشمند جدید کمپانی اپل یعنی آیفون ۷ ماه ها باقی مانده است و هنوز هم انتظار انتشار شایعه هایی در رابطه با این گوشی هوشمند کمپانی اپل نداریم چرا که در ماه سپتامبر سال میلادی آینده برند بزرگ اپل از این گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد. اما طبق خبری که مدتی پیش در فضای مجازی منتشر و باعث شگفتی بسیاری از کاربران اینترنت شد، این بود که کمپانی اپل برای ساخت گوشی هوشمند آیفون ۸ از صفحه نمایش OLED کمپانی ژاپنی JDI استفاده کرد و مسئولیت ساخت صفحه نمایش های گوشی آیفون ۸ را این کمپانی ژاپنی برعهده خواهد داشت. گویا کمپانی اپل از هم اکنون به فکر و برنامه ریزی سری های بعدی آیفون های خود است چرا که هنوز گوشی هوشمند آیفون ۷ توسط این کمپانی معرفی نشده است. در ادامه همراه وبسایت اندرویدکده باشید.

    اگر یکی از طرفداران و دنبال کنندگان صفحه نمایشگر ها باشید بی شک نام کمپانی JDI را تاکنون شنیده اید! کمپانی ژاپنی JDI مدت هاست در زمینه تولید صفحه نمایشگرها فعالیت می کند و جز بزرگترین کمپانی های تولیدکننده صفحه نمایش جهان محسوب می شود. شایان به ذکر است که کمپانی هایی نظیر سونی، توشیبا و همچنین هیتاچی از سرمایه گذاران این کمپانی ژاپنی هستند. در این شایعه منتشر شده ذکر شده است که کمپانی محبوب اپل مبلغی در حدود ۱٫۷ میلیارد دلار به کمپانی JDI پرداخت کرده است تا این کمپانی از الان بر روی صفحه نمایش های گوشی هوشمند آیفون ۸ فعالیت کند. اگر این خبر منتشر شده صحت داشته باشد میتوان دریافت کرد که کمپانی اپل و کمپانی JDI قصد همکاری طولانی مدت را با یکدیگر خواهند داشت و در این صورت ساخت صفحه نمایش های گوشی هوشمند آیفون ۸ بر عهده این کمپانی خواهد بود. لازم است بدانید که کمپانی JDI به تازگی اعلام کرده است که صفحه نمایش هایی که برای گوشی هوشمند آیفون تولید می کند از تکنولوژی های سختی بهره می برند که میتوان به صفحه تاچ سه بعدی گوشی هوشمند آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس اشاره کرد.

    در صورتی که دو سال آینده کمپانی ژاپنی JDI اقدام به تولید صفحه نمایش های OLED کند و کمپانی اپل نیز از این صفحه نمایش ها برای گوشی هوشمند آیفون ۸ استفاده کند، این محصول کمپانی اپل خارق العاده خواهد بود. طبق پیش بینی های انجام شده گوشی هوشمند آیفون ۸ در سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی اپل به بازار عرضه خواهد شد و بنا به این خبر این تلفن هوشمند از صفحه نمایش های OLED بهره مند می باشد. استفاده از صفحه نمایش های OLED چندین مزایا برای گوشی به همراه دارد. برای مثال کاهش عمر باتری و کارکرد تلفن های هوشمند و صرفه جویی در مصرف باتری میتواند دلایلی بسیاری خوبی برای این باشد که کمپانی اپل از صفحه نمایش های OLED در گوشی آیفون ۸ استفاده کند چرا که روشن بودن صفحه تاثیر زیادی بر روی عمر باتری دارد.

    تا تابستان سال ۲۰۱۸ کمپانی ژاپنی JDI مسئولیت تولید صفحه نمایش های سه بعدی OLED کمپانی اپل را به عهده دارد و به این علت گویا صفحه نمایش آیفون های بعدی نیز توسط این برند تولید شود. البته باید خدمت شما کاربران عزیز وبسایت اندرویدکده عرض کنیم که کمپانی های رقیب مانند ال جی و کمپانی کره ای سامسونگ نیز برای رقابت در زمینه صفحه نمایش و بقیه موارد در این پروژه با یکدیگر رقابت می کنند. باید منتظر باشیم تا ببینیم صفحه نمایش کدام کمپانی از بقیه کمپانی های بهتر خواهد بود.

    البته در صورتی که گوشی هوشمند آیفون ۸ از صفحه نمایش های OLED استفاده کند، اولین گوشی ای که از صفحه نمایش های OLED بهره می برد به حساب نمی آید چرا که در گذشته کمپانی چینی شیائومی مسئولیت ساخت صفحه نمایش های OLED گوشی های هوشمند خود را به کمپانی ال جی واگذار کرده است. به همین علت ممکن است این خبر یک شایعه نباشد و در آینده نزدیک شاهد استفاده از صفحه نمایش های OLED در گوشی های هوشمند دیگر کمپانی های دیگر نیز باشیم.

    دیدگاه شما در این باره چیست؟ آیا کمپانی اپل در گوشی هوشمند آیفون ۸ از صفحه نمایش OLED کمپانی ژاپنی JDI استفاده خواهد کرد؟ دیدگاه خود را با ما درمیان بگذارید.

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.